gobyfly Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 jvenaas skrev (3 minutter siden): gikk fra grønt, reservert på lager til «Gult: Bestilt, forventet inn på lager 18 oktober 2020, 1 stk.» nå... Oktober ? Høres ut som en feil. Lenke til kommentar
Karlbbb Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Og min gikk fra grønn reservert på lager til dette... Hva er det egentlig de holder på med hos Komplett for tida? 1 Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 På vei ut til servicepoint🙂 En dags levering fra sentrallager i Sverige er ikke så verst. 1 Lenke til kommentar
activex Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 gobyfly skrev (2 minutter siden): Oktober ? Høres ut som en feil. jepp, mye rot hos komplett for tiden Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Smack332 skrev (12 timer siden): Da er det bare å vente til februar 😄 HKS skrev (8 timer siden): Ryktene skal ha det til at Far Cry 6 er utsatt til mai 2021 på grunn av covid-19... Men, den som venter på noe godt venter da ikke forgjeves! @ Edit: Hvis noen vil kjøpe en 3950X er det bare å si fra... Den er utsatt ja. De har ikke gitt noen dato, men Far Cry 6 og ett par andre Ubisoft spill ble utsatt til finansåret 2021, og det starter i april. Var en børs melding det var i for noen uker siden. 1 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 29 minutes ago, Karlbbb said: Og min gikk fra grønn reservert på lager til dette... Hva er det egentlig de holder på med hos Komplett for tida? Bare rot i systemene til komplett nå... 3 Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 QUiPS skrev (6 minutter siden): Bare rot i systemene til komplett nå... Ta de på chatten eller ring å klag, la de vite at folk er missfornøyde ! Lenke til kommentar
AMDvidian Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 38 minutes ago, Karlbbb said: Og min gikk fra grønn reservert på lager til dette... Hva er det egentlig de holder på med hos Komplett for tida? Nøyaktig det samme hos meg. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 10 minutes ago, QUiPS said: Bare rot i systemene til komplett nå... Noe lignende skjedde med meg også, men nå har jeg faktisk fått pakkesporingslenke etc, så nå er håpet lysegrønt. Nyeste chipset-driver er installert, nyeste BIOS er flashet, og da er vel alt klart, no? Power plan og slikt ordner vel Windows på egen hånd, antar jeg? Bør vel kanskje oppdatere Ryzen Master også, men det er jo en smal sak. 1 Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Der ble 5900x bestilt på NetOnNet fredag sendt, så slipper jeg å irritere meg mer over Komplett... 😅 1 1 Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 QUiPS skrev (13 minutter siden): Der ble 5900x bestilt på NetOnNet fredag sendt, så slipper jeg å irritere meg mer over Komplett... 😅 Bare glad valget mitt om å stå over netonnet på fredag ikke ble skjebnesvangert 😅 Var bekymret en periode med stillstand hos Komplett, men deilig med cpu på vei! 1 Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 50 minutes ago, QUiPS said: Der ble 5900x bestilt på NetOnNet fredag sendt, så slipper jeg å irritere meg mer over Komplett... 😅 Betalte du for raskeste frakt? Min ble sendt i går og kan hentes i løpet av dagen. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 3 minutes ago, enl said: Betalte du for raskeste frakt? Min ble sendt i går og kan hentes i løpet av dagen. Nei, valgte gratis frakt. Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 3 minutes ago, QUiPS said: Nei, valgte gratis frakt. Da håper jeg min også blir sendt snart. Så kan jeg sende Komplett CPUen tilbake til Netonnet når den kommer. Lenke til kommentar
G Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Postnord hadde en stående beskjed på sporing om at pga. Covid, så hadde de litt begrenset kapasitet å håndtere pågangen. Men, den kom seg ut av sentral i Oslo i 10-tiden. Da går det nok fort 1 døgn før den utleveres meg antar jeg basert på tidligere bestillingserfaringer med Komplett. Oppdaterer listene her i tråden senere på dagen en gang antas. Lenke til kommentar
activex Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Aetius skrev (1 time siden): Noe lignende skjedde med meg også, men nå har jeg faktisk fått pakkesporingslenke etc, så nå er håpet lysegrønt. Så det endret seg fra dato tilbake i tid til sendt sånn helt uten videre? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 13 minutes ago, jvenaas said: Så det endret seg fra dato tilbake i tid til sendt sånn helt uten videre? Alle veier, sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Da har proshop fått min 5600x på lager, regner med den blir sendt iløpet av dagen 1 Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 3dje dagen jeg sitter og venter på at posten skal få kjørt ut varen til post i butikk... 1 Lenke til kommentar
Kriger452 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 unicorndeath skrev (1 time siden): Da har proshop fått min 5600x på lager, regner med den blir sendt iløpet av dagen Når bestilte du? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå