BadCat Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 De har vel utstyr for "time displacement" (tidmaskin) på lageret det borte. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Sjalottløk skrev (10 minutter siden): Står fortsatt 6. Desember hos Komplett på min 5900X-bestilling . Har en bestilling hos NoN også, den har det ikke skjedd noe med enda, pga. at jeg valgte gratis frakt ifølge Glenn på chatten. Trodde ikke gratis frakt skulle gå utover når CPUen ble plukket/pakket. Jeg skjønner at det kan ta lengre tid på PostNord sin side, men ikke hos NoN. Jeg bare håper de ikke blir sendt samtidig, for da må jeg styre med retur. Jeg valgte å betale for frakt men ingen ting har skjedd her så langt. 1 Lenke til kommentar
-Mr.Mullet- Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 1 minute ago, Jekay said: Jeg valgte å betale for frakt men ingen ting har skjedd her så langt. Samme her også. Nada, nix, nothing av oppdatering fra NetOnNet. 1 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) Endelig i hus! Da er endelig prosjekt Ny PC 2020 fullført🎉 Endret 7. desember 2020 av BioNor 9 Lenke til kommentar
Even_sk Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Gikk fra 06.01.2021 til 15.12.2020 før idag. Er jo lov å håpe 🤞 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 1 hour ago, =Øyvind= said: Haha, står fortsatt 6. desember på min 5900X men 5800X ble også endret nå. Den gikk fra forventet 8. desember til bekreftet 6. desember. Ordre sist oppdatert 07/12/2020 15:37 Åja, det er jo bare fordi de gikk over lageret og så at denne kom inn i går. Ikke noe spesielt, men en hyggelig melding. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Køa til chatten kan være litt lei, ja. Måtte prate med dem selv. 114 i kø... sjekker køa til den er 30, går og setter på potetene, og glemmer hele greia. Kommer tilbake 1810, alle gått for dagen. 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 50 minutes ago, Even_sk said: Gikk fra 06.01.2021 til 15.12.2020 før idag. Er jo lov å håpe 🤞 Hvorfor skal din gå fra forventet 6. januar til 15 desember, når andre går fra bekreftet 10. desember til forventet 6. januar? Det gir ikke mening. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Fortsatt ingen endring på min Bekreftet 6. des. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Samme her, fortsatt bekreftet 6. des. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Gikk fra 6. des, til 6. jan. Har heldivis en bestilling inne hos Netonnet fra freadg som jeg håper kommer før jul. 1 Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 QUiPS skrev (13 minutter siden): Gikk fra 6. des, til 6. jan. når? Lenke til kommentar
G Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) 31 minutes ago, Fade1 said: når? Har samlet dette om bestillingen til QUiPS. Så svaret du lurer på er nok bestillet 2. desember. Quote 38592xxx - QUiPS - 2. des - 5900x - Bekreftet 6. des -> 6. jan 2021 Nå virker det som om at man bare kan kapitulere mhp. å oppdatere ordresiden sin til ihvertfall i morgen antar jeg. Står fortsatt Bekreftet 6. des på min. Gi lyd dersom noen får interessante endringer å vise Endret 7. desember 2020 av G 1 Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Og SELVSAGT har porterbuddy-budet hatt et uhell og må utsette levering... Irriterende at det var den leveringsmetoden som lå på default i "kjøp med et klikk" - knappen. Ubrukelig. 1 Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 13 minutes ago, Spelaren said: Og SELVSAGT har porterbuddy-budet hatt et uhell og må utsette levering... Irriterende at det var den leveringsmetoden som lå på default i "kjøp med et klikk" - knappen. Ubrukelig. Alle slags hinder en skal møte for å få litt HW hjem i stuen /o\ Hvis det er noe trøst så sliter posten også for tiden. Brukte vel 2+ dager på å få pakken fra Stokke til Oslo for sortering og nå skal de bruke 36 timer fra ankomst lokalt til de får den til post i butikk. 1 Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg fikk min ryzen 5950x i dag. Savnet koden til farcry 6, fikk beskjed om at den kom iløpet av dagen fra [email protected]... Fikk null niks og ingenting, problemene er ikke over tross i at jeg har fått CPU... 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Slår ikke min. Jeg kjøpte et fryseskap på Elkjøp. Utstillingsmodell, men manglet noen skruer. "Vi fikser", gått halvannen måned, og fortsatt ingen skruer, så skapet som ble betalt i slutten av oktober står fortsatt i butikken. Lenke til kommentar
Kriger452 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 knopflerbruce skrev (9 minutter siden): Slår ikke min. Jeg kjøpte et fryseskap på Elkjøp. Utstillingsmodell, men manglet noen skruer. "Vi fikser", gått halvannen måned, og fortsatt ingen skruer, så skapet som ble betalt i slutten av oktober står fortsatt i butikken. Virker som at elkjøp har en tildens til å bruke litt tid. Skjedde det samme med meg for mange år siden når jeg leverte inn en xbox 360 jeg hadde. Lenke til kommentar
Lissa Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 (endret) Fikk min 4. des. Ringte porterbuddy siden det sto levering 6. nov på sms, fikk levering samme dag. Så ring hvis det er noe. Endret 8. desember 2020 av Lissa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå