-=HellBound=- Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 5 hours ago, gobyfly said: Min ryzen 5950 ble sendt ifra Stokke 2 desember, jeg var i den tro at den dro direkte til Stavanger, men så feil kan jeg ta. Den ble nå 1535 vidersendt ifra Oslo. Blir en laaaaaang helg på meg ! Posten er virkelig treg ! Samme her, 2.Des Stokke og nå er den komt til Oslo. Skal til Bergen, så fikk den ikke før helgen. Kjedlig vente på slikt når ting tar tid =p Tror det er mye post nå siden det tar så lang tid. 1 Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 QUiPS skrev (3 timer siden): Tok å "prøveinstallerte" nyvifta for å se om det var plass i kabinettet, det var det ikke, så nå må det handles nytt kabinett. Noen anbefalinger for et godt kabinettet med god plass til en 360 AIO vifte? Cooler Master MasterCase H500M 1 Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 QUiPS skrev (3 timer siden): Tok å "prøveinstallerte" nyvifta for å se om det var plass i kabinettet, det var det ikke, så nå må det handles nytt kabinett. Noen anbefalinger for et godt kabinettet med god plass til en 360 AIO vifte? Kjøpte selv et Fractal Define 7. Enda ikke fått alle delene så har ikke bygd i det enda, men hadde jeg kunne valgt på nytt hadde jeg nok gått for et Fractal Meshify 2 1 Lenke til kommentar
-Mr.Mullet- Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Noen som har fått leveringsbekreftelse (ordre pakket) fra NetOnNet på 5900x i dag eller har dere også bare fått ordrebekreftelse? Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 2 minutes ago, -Mr.Mullet- said: Noen som har fått leveringsbekreftelse (ordre pakket) fra NetOnNet på 5900x i dag eller har dere også bare fått ordrebekreftelse? Kun fått ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
Kriger452 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Ingen som har noe mer info om hvor dere tror det er raskest å bestille 5600x. Var dum nok til å bestille fra multicom igjen, til tross for dårlig tidligere erfaring😂 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Der gikk 5900X til full grønn firkant. Da begynner det vanskelige valget. Skal jeg beholde 5900X eller 5950X hmmmm. Endret 5. desember 2020 av Theo343 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 43 minutes ago, Theo343 said: Skal jeg beholde 5900X eller 5950X hmmmm. Avhenger vel om du synes premiumen for 4 ekstra kjerner samt litt bedre enkelttråd ytelse er verdt det over 5900X for ditt forbruk. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) Mmm japp. Egentlig er oppgradering fra 3900X tullete i utgangspunktet så kanskje gå for den tullete 5950X når man først gjør det 2020 er året hvor tulle-oppgraderinger er mer gøy enn andre år. Endret 5. desember 2020 av Theo343 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 9 minutes ago, Theo343 said: 2020 er året hvor tulle-oppgraderinger er mer gøy enn andre år. Kan ikke si at min oppgradering fra 3700X er så veldig mye mer nødvendig, men jeg har en tanke om å bruke den til å oppgradere det utdaterte Intel systemet på filserveren min. Men da må det nok et nytt hovedkort til også... En dag... 2 Lenke til kommentar
RampenFTW Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg fikk levert min 5900x CPU i går kveld! Ble en lang kveld ettersom mitt nye hovedkort ikke ville boote med ny prosessor... Hadde lest at alle nye ASUS X570-E gaming hovedkort ble solgt med BIOS klargjort for 9-series. Det stemte ikke. Etter en BIOS flash update i dag tidlig virker alt som det skal. (Så slipper kanskje noen samme søvnløse natten som meg😅) 2 Lenke til kommentar
AMDvidian Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Min ordre av 5800x på komplett gikk i fra reservert 1stk på mandag til ubekreftet 22.desember, så nå håper jeg netonnet leverer 5900x slik at jeg kan kansellere på komplett. 1 Lenke til kommentar
Skallgrimz Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Min 5600x gikk fra 2 januar til 30 desember. Ikke rare forskjellen men gikk iallefall rett vei 😂 1 Lenke til kommentar
Kamfer Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Fortsatt 2 januar her på 5600x Lenke til kommentar
G Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 3 hours ago, AMDvidian said: Min ordre av 5800x på komplett gikk i fra reservert 1stk på mandag til ubekreftet 22.desember, så nå håper jeg netonnet leverer 5900x slik at jeg kan kansellere på komplett. Lurer på om du bruker feil ordlyd rundt begrepet Reservert. Fordi når det står Reservert så oppgis vel ikke dato. Du mener nok at den stod som Bekreftet inn på Lager 7. des med sånn gul/grønn firkant tenker jeg? Her eksempel på Theo343 sin forestående levering i fra innlegget hans ovenfor: Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) 5 hours ago, askerramp said: Jeg fikk levert min 5900x CPU i går kveld! Ble en lang kveld ettersom mitt nye hovedkort ikke ville boote med ny prosessor... Hadde lest at alle nye ASUS X570-E gaming hovedkort ble solgt med BIOS klargjort for 9-series. Det stemte ikke. Etter en BIOS flash update i dag tidlig virker alt som det skal. (Så slipper kanskje noen samme søvnløse natten som meg😅) Ah du hadde ikke støtte for å oppgradere kortet uten CPU? Endret 5. desember 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 For noen timer siden gikk min ordre med nylig grønn firkant til "Behandles". Kanskje det blir pakket klart for sending i dag 😮 1 Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Theo343 skrev (7 minutter siden): Ah du hadde ikke støtte for å oppgradere kortet uten CPU? Joda, x570 e-gaming har det. Han mente vel at han trodde at nykjøpte hovedkort kom med oppgradert bios, men jeg antar det er et stykke unna. Hovedkort på lager i Norge er sikkert fremdeles produsert før zen 3 ble lansert. Men er vel uproblematisk å oppdatere via usb, så lenge man har en annen pc å laste ned på Lenke til kommentar
G Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 14 minutes ago, Theo343 said: For noen timer siden gikk min ordre med nylig grønn firkant til "Behandles". Kanskje det blir pakket klart for sending i dag 😮 Kudos Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 33 minutes ago, Kjeks1 said: Joda, x570 e-gaming har det. Han mente vel at han trodde at nykjøpte hovedkort kom med oppgradert bios, men jeg antar det er et stykke unna. Hovedkort på lager i Norge er sikkert fremdeles produsert før zen 3 ble lansert. Men er vel uproblematisk å oppdatere via usb, så lenge man har en annen pc å laste ned på Godt tips så man husker å gjøre dette før man setter i CPU ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå