Fade1 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Kjenner jeg sitter med hjertet i halsen når jeg trykker på oppdater på ordren hos Komplett... Fortsatt 6. desember her 1 Lenke til kommentar
Smack332 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 12 hours ago, gobyfly said: Samme pasta som meg, hvordan kommer du til å legge den på ? Jeg tenker et tynt lag over hele. Du kan sjekke ut denne: Hands-On: Thermal Grizzly Kryonaut [application and spreading] thermal paste - YouTube 1 Lenke til kommentar
Even_sk Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Ser at komplett driver å tviholder på noen av modellene her??? 5800x står jo med 50+ på lager??? Lenke til kommentar
Smack332 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Postnord klarer tilsynelatende å levere min 5900x allerede i dag. I tillegg fikk jeg følgende gladmelding fra Proshop: Det var siste biten i puslespillet, har ventet på den nesten en måned. På mandag eller tirsdag er da 5900x, MSI X570 MAG Tomahawk, TUF 3080 OC og SN850 i hus. Godt mulig det blir noen timer Cyberpunk 2077 neste helg 😂 4 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Even_sk skrev (5 minutter siden): Ser at komplett driver å tviholder på noen av modellene her??? 5800x står jo med 50+ på lager??? Er ikke det sånne tray-cpu'er da? Altså en cpu som ikke er beregnet for standalone salg, men for bruk i ferdigkonfigurerte maskiner...litt som oem. Langt i fra sikker riktignok:-) Endret 4. desember 2020 av BioNor Lenke til kommentar
Smack332 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 2 minutes ago, Even_sk said: Ser at komplett driver å tviholder på noen av modellene her??? 5800x står jo med 50+ på lager??? Det er OEM/tray chips. De selges kun til ferdige PC'er (og muligens oppgraderingspakker). 1 Lenke til kommentar
Even_sk Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Smack332 skrev (Akkurat nå): Det er OEM/tray chips. De selges kun til ferdige PC'er (og muligens oppgraderingspakker). Det forklarer da antallet de har på lager Lenke til kommentar
Kamfer Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) OEM/tray chips... 💔 Endret 4. desember 2020 av Kamfer Lenke til kommentar
Smack332 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 2 minutes ago, Kamfer said: OEM/tray chips... 💔 Akkurat 5600x står det jo ikke oem/tray på, men det gjør det på alle de andre. Hmmm... Let the conspiracy theories begin 😂 2 Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Even_sk skrev (16 minutter siden): Ser at komplett driver å tviholder på noen av modellene her??? 5800x står jo med 50+ på lager??? Sikkert traymodeller som kommer uten singleforpakning. Hele brett med mange CPU'er på for OEM bygging av maskiner. Tja, det var visst en del før meg som hadde svart ja 😛 Bedre å si det en gang for mye, enn en gang for masse. Endret 4. desember 2020 av Fade1 1 Lenke til kommentar
Even_sk Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Fade1 skrev (7 minutter siden): Sikkert traymodeller som kommer uten singleforpakning. Hele brett med mange CPU'er på for OEM bygging av maskiner. Tja, det var visst en del før meg som hadde svart ja 😛 Berde å si det en gang for mye, enn en gang for masse. Men det hadde jo ikke vært dumt hvis komplett faktisk hadde gitt kundene tilbudet om å velge en OEM CPU så lenge den var noe lunde forsvarlig pakket og at de dekker vanlig garanti? (Tvilsomt at de selger 50+ ferdigbygde pcer før året er omme) I og med at det er manko på CPUer for tiden. Edit: Pappen kaster vell de fleste uansett😜 Endret 4. desember 2020 av Even_sk Edit 1 Lenke til kommentar
Kamfer Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Smack332 skrev (10 minutter siden): Akkurat 5600x står det jo ikke oem/tray på, men det gjør det på alle de andre. Hmmm... Let the conspiracy theories begin 😂 Nei fyfan! Du har rett!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Irriterende at 5900x OEM ikke har kommet inn. Eneste som mangler på min Komplett-PC selv om den kommer med 3080 TUF OC. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Even_sk skrev (11 minutter siden): Edit: Pappen kaster vell de fleste uansett😜 4 Lenke til kommentar
Even_sk Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Smack332 skrev (20 minutter siden): Akkurat 5600x står det jo ikke oem/tray på, men det gjør det på alle de andre. Hmmm... Let the conspiracy theories begin 😂 Regner med forklaringen ligger i at part nummeret=MPK (Multi Pack) 1 Lenke til kommentar
Kamfer Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Even_sk skrev (2 minutter siden): Regner med forklaringen ligger i at part nummeret=MPK (Multi Pack) Bra spotta 1 Lenke til kommentar
Even_sk Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Fade1 skrev (3 minutter siden): Hehe 😂 Så feil kan man ta. Lenke til kommentar
xryzor Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Full Komplett.no-stemning her, men kan legge til at jeg fikk min 5950x levert av netonnet i går. Dessverre ingen spillkode da. Får ikke montert før muligens søndagen pga vannkjølingsloop, men men. Godt å ha den i hus 4 Lenke til kommentar
Kamfer Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 xryzor skrev (2 minutter siden): Full Komplett.no-stemning her, men kan legge til at jeg fikk min 5950x levert av netonnet i går. Dessverre ingen spillkode da. Får ikke montert før muligens søndagen pga vannkjølingsloop, men men. Godt å ha den i hus Gratulere ! 1 Lenke til kommentar
enl Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 5900X er på lager hos netonnet, så det er sikkert ikke lenge før den er klar hos komplett. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå