Iki Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Bottekott skrev (6 minutter siden): Det er nok fler enn vi tror som vil leve med de ulempe for å ta steget inn i gaming verden. Terskelen for impulskjøp, eller kjøp i det hele tatt senkes ganske mye når man går fra 5500kr til 3300kr. Selvfølgelig kommer folk til å kjøpe den, men det gjør den ikke til et godt kjøp. Over tid vil den være dyrere enn en series X. Folk vil ikke leve med ulempene, men de har ofte ikke noe valg. Lenke til kommentar
Måsadåtten Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Iki skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig kommer folk til å kjøpe den, men det gjør den ikke til et godt kjøp. Over tid vil den være dyrere enn en series X. Folk vil ikke leve med ulempene, men de har ofte ikke noe valg. Jeg tror du tenker for elitistisk her. Jeg tror Microsoft sikter seg inn på en annen brukergruppe. En mer Netflix-lignende tilnærming til spillmediet kan dra med seg mye folk som ellers ikke ville kjøpt konsoll. De har helt andre krav til maskinvaren enn folk som er ordentlig inne i gamingverdenen. Abonnement er de allerede vandt til fra film og musikk, og det gir en lavere terskel for å hoppe i det i spilling også. Game pass gir også tilgang til litt av hvert til alle medlemmer i en familie. Om far i huset skal bli så glad i gaming, eller poden/podinnen blir stor nok til å begynne å spille de store spillene, ja da kan man kjøpe en større konsoll og sette denne på tv nr 2 1 Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 10 minutes ago, Iki said: Over tid vil den være dyrere enn en series X. Det kommer jo helt an på bruksmønster. 11 minutes ago, Iki said: Folk vil ikke leve med ulempene, men de har ofte ikke noe valg. Hvorfor har de ikke noe valg? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Bottekott skrev (40 minutter siden): Hvorfor har de ikke noe valg? Folk som ikke har råd til en series X har ikke noe annet valg enn å leve med en series S. Om de skal ha en ny konsoll da. Lenke til kommentar
phraze Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 For min del passer Series S perfekt for mitt behov. Jeg har en 4k tv vel og merke, men PS5 skal være min go-to konsoll. Series S skal kun brukes til MS sine eksklusive titler. Den er liten og nett, så den passer perfekt inn i tv-benken min. Series X hadde ikke passet inn i hylla og det er ikke aktuelt for meg at den står opp på hylla av to enkle årsaker. #1. Samboeren hadde aldri tillatt det (den ser jo ikke direkte vakker ut). #2. Jeg har en ettåring som allerede synes lydplanken er gøyal å rive i. Series X ville gått i bakken i løpet av 5 minutter. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Hvordan får du PlayStation 5 til å passe men ikke en Xbox Series X? Eller er det sånn at du har et stort rom i TV-benken som da blir tatt opp av PlayStation 5? For PlayStation 5 er da vitterlig større og har en utforming som gjør den langt mer kronglete å plassere. Det jeg tror mange ikke tenker på med plassering av Xbox Series X er jo at du kan jo kjørende den i alle mulige orienterer annet enn opp/ned så de fleste ville vel fint fått plass til den om de går for denne løsningen her: Tatt fra Pressfire sin anmeldelse: https://www.pressfire.no/artikkel/xbox-series-x-og-s Endret 9. november 2020 av RamGuy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå