AfterGlow Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Vil ha slutt på «multiboxing»-fenomenet i spillet. Blizzard slår ned på World of Warcraft-spillere som bruker «grinding»-programmer Lenke til kommentar
Megaf Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Denne artikkelen bærer stort preg av dårlig engelsk kompetanse. Tror jeg hadde lest Blizzard sin artikkel en gang til før man lager en artikkel på Norsk. Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) De har faktisk sagt at multiboxing er ikke bannable. www.wowhead.com/news=318925/multiboxing-is-not-bannable-blizzard-clarifies-tos-measures-taken-to-prevent-bot?webhook. Endret 5. november 2020 av Nameen 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Megaf skrev (2 timer siden): Denne artikkelen bærer stort preg av dårlig engelsk kompetanse. Tror jeg hadde lest Blizzard sin artikkel en gang til før man lager en artikkel på Norsk. Hva er feil? Jeg ser ingen, utover at norsk skrives ned liten n (velment tips). Endret 5. november 2020 av Donkey Kong 1 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Nameen skrev (8 timer siden): De har faktisk sagt at multiboxing er ikke bannable. www.wowhead.com/news=318925/multiboxing-is-not-bannable-blizzard-clarifies-tos-measures-taken-to-prevent-bot?webhook. I lenken står det "Please note, however, that use of input broadcasting software may result in account penalties.", som er akkurat det samme budskapet som i artikkelen. Endret 5. november 2020 av Vegard# 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Plötsligt blev det mindre boomkins i Azeroth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå