hesp Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg driver å bygger en stillegående PC. Vurderer å kjøpe meg nytt skjermkort da helst et uten vifte da disse ikke akkurat er lydløse :smile: Er det noen som vet om noen geforce 2 ti200 eller tilsvarende uten vifte ? kun kjøleribbe. Eventuelt løsninger på hvordan fjerne støy ? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Du kan jo bare kjøpe såpass lite kraftig skjermkort at det ikke har vifte. Eller du kan klokke ned skjermkortet når du ikke spiller, og koble en bryter til vifta. Du kan også sette på ei større kjøleribbe enn den som følger med, og satse på passiv kjøling. Uansett bør du ta av kjøleribba og planslipe den, og sette den på igjen med ordentlig goop. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 nei men du kan modde litt sjøl da,kjøp en stor ribbe og fest den på,kanskje det funker men geforce er meget varme. Lenke til kommentar
hesp Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Men fins det ikke vifter med keramisk lager som går på under 15DB til skjermkort ? noen må da lage dette :smile: Hvor får jeg evntuelt kjøpt dette ? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Asus sitt GF4MX440 kommer kun med kjøleribbe og er vel billigere og bedre enn GF2Ti. Review her:www.tbreak.com/hard/grfx/asus_gf4mx440/page1.html Lenke til kommentar
hesp Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Har ikke noe lyst på MX kort av geforce i det hele tatt. Det kortet slo også kun g3 ti200 på direct 3d ikke Open GL. Noen andre som har bra forslag ? Lenke til kommentar
hesp Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Har et cheftec dragon midi tower, får jeg vannkjøling inn i det da ? Hvor lydløst klarer jeg da å få det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå