Theo343 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Får Far Cry 6 kode med kjøpet hvistnok. Nice 1 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Theo343 skrev (2 minutter siden): Fikk inn en ekstra 5900X bestilling på proshop også så fort fikk opp tilgang til varen igjen. Stod fortsatt kort på lager da Fikk også inn en bestilling på 5900X nå hos Proshop. Det stod at det var på lager igje etter den kom opp igjen fra "Utgått". Så får vi se. Lenke til kommentar
Smack332 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Proshop er tilbake... Endret 5. november 2020 av Smack332 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Fikk det travelt, men der forsvant 34000kr fra kontoen. Forventet inn til lager den 12 Desember, men har mine tvil ettersom TUF OC 3080 var standardvalg. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 21 minutes ago, Sjalottløk said: Da har elkjøp startet Måtte bare inn å sjekke på Netonnet i etterkant av bestilling. Ingen varer lagt ut en gang Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Ble utsolgt på komplett fra jeg refreshet forsiden til jeg hadde den i kassa >.< - jaja, får håpe 2. des stemmer Kunne heller ikke legge på 10% kupong hvis jeg hadde et rbattert asus-hovedkort i handlekurven, så der mistet de et greit salg. Endret 5. november 2020 av kjetilkl Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Takk Proshop. ❤️ Reddet meg fra å vente til 2 Des for levering fra Komplett, selv om jeg la inn bestilling med en gang knappen ble tilgjengelig. Standard Komplett.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Vi er nok flere her som får både 2 og 3 stk, så følg med. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Gratulerer til de av dere som fikk tak på nye prosessorer! 😁 Gleder meg til å se testing og erfaring fra dere ^^ 1 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Bestillingen ser jo ikke ut, haha. Var ikke mulig å fjerne de tilleggsvarene, men Far Cry sier jeg ikke nei takk til. Bestilte forøvrig så sent som 15:15/20 da siden da produktet kom tilbake igjen. Endret 5. november 2020 av Mountain 1 Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 5 minutes ago, Theo343 said: Fikk inn en ekstra 5900X bestilling på proshop også så fort fikk opp tilgang til varen igjen. Stod fortsatt kort på lager da Samme her. Krysser fingrene 1 Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Får dejavu fra RTX30** lanseringa nå. Tråden fullt opp av jammer over hvem som fikk og ikke fikk. Trodde dette kom til å gå ryddigere for seg, med nok chips på lager osv. Men neida. Ellers ser det ut som AMD er tilbake og vel så det. Skal nok ha en ny rigg snart og det blir AMD for første gang på enormt mange år. Det gleder meg. Mulig jeg må sende inn en bestilling på cpu så får jeg velge resten senere. Kan bli lenge å vente ser det ut som. Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Ja det gikk fort hehe. Får håpe jeg får en da..🎅🎅🎅 Endret 5. november 2020 av boarderxtrem Lenke til kommentar
G Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 21 minutes ago, BioNor said: Så var det denne leken igjen...gikk jo strålende med 3080 kortet mitt:-) Hva er du da, sånn en script-warrior? Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Mountain skrev (2 minutter siden): Bestillingen ser jo ikke ut, haha. Var ikke mulig å fjerne de tilleggsvarene, men Far Cry sier jeg ikke nei takk til. Bestilte forøvrig så sent som 15:15/20 da siden da produktet kom tilbake igjen. Min første bestilling før det knelet så også sånn ut. Nr to når den kom opp igjen har bare de to første bullguard der. Får vel sende en mail.. 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 2 minutes ago, Mountain said: Bestilte forøvrig nå 15:20. Står det samme hos meg, men kan ikke si sikkert. Var på ballen straks siden var oppe igjen. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 22 minutes ago, iknutis said: Gikk fort nedover: Der kunne man kanskje rukket det. Så det stod 7 på lager jeg også, men de forsvant sikkert fort de resten der også. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Just now, Gibblay said: Får dejavu fra RTX30** lanseringa nå. Tråden fullt opp av jammer over hvem som fikk og ikke fikk. Trodde dette kom til å gå ryddigere for seg, med nok chips på lager osv. Men neida. Ellers ser det ut som AMD er tilbake og vel så det. Skal nok ha en ny rigg snart og det blir AMD for første gang på enormt mange år. Det gleder meg. Mulig jeg må sende inn en bestilling på cpu så får jeg velge resten senere. Kan bli lenge å vente ser det ut som. Snakka med Digital Impuls tidligere i dag, og de hadde inntrykk av at det er manko på Zen 3. 1 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 1 minute ago, Kjeks1 said: Min første bestilling før det knelet Wow, lucky. Jeg gikk så fort jeg kunne gjennom bestillingen men hadde ikke sjans å få den inn før det kræsjet. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Rått å sjå 5950x gjøre så rent bord. Kan jo forvente å få kompilert PyTorch/Tensorflow over 100% kjapperene enn med 10900k. Denne jobben tar jo så lang tid og sluker så mye RAM at eg pleie å gjør det før eg legger meg. Er redd at eg må oppgradere til 64GB ram for kompileringa siden den er så effektiv. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå