Theo343 Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 (endret) 4 hours ago, Mumriken said: Litt på grensen til ot kanskje, men har dere fått opp Farcry 6(som fulgte med ryzen 5k) i Uplay ennå? 😝 Tenkte å pre loade, men der var ingenting gitt Oh der sier du noe.. det hadde jeg helt glemt 😮 Men det heter Ubisoft Connect nå, ikke uplay lenger. Endret 5. oktober 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Tilgjengelig nå ser det ut som; 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 (endret) Coupon code expired. Please refer to the terms and conditions. 🤪 Tusen takk AMD for at jeg ikkje får lov til å bruke Farcry 6 koden.... AMD fortsetter å gjøre AMD ting 😆 Endret 5. oktober 2021 av Nizzen Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 3 minutes ago, Nizzen said: Coupon code expired. Please refer to the terms and conditions. 🤪 Tusen takk AMD for at jeg ikkje får lov til å bruke Farcry 6 koden.... AMD fortsetter å gjøre AMD ting 😆 Vel, jeg har et lass med nvidia cold War keys.. Bare synd dem også er utgått 😂 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 (endret) Ah jeg hater når koder går ut på dato....! Er ikke min feil at spillet ble utsatt flere ganger... Endret 5. oktober 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 (endret) Må begynne å følge med gutter! Endret 5. oktober 2021 av BioNor 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 1 minute ago, Theo343 said: Ah jeg hater når koder går ut på dato....! Er ikke min feil at spillet ble utsatt flere ganger... Helt latterlig. Koden går ut flere mnd før selve spillet kommer ut... 🤮 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 BioNor skrev (2 minutter siden): Må begynne å følge med gutter! Noen har ett liv og skjønner du 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jepp, jeg kjøpte ny PC for å spille det i februar som var. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Spørs om ikke AMD får litt backlash fra gamers på denne. 1 Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 (endret) Dragonlove skrev (7 minutter siden): Noen har ett liv og skjønner du Har hatt to syke barn i snart 5 uker, så trenger ikke mer av livet akkurat nå...trenger litt gamingtid på loftet:-P Kona tar med gutta på hytten en ukes tid fra mandag, så blir far hjemme og jobber på hjemmekontoret sitt:-D Endret 5. oktober 2021 av BioNor 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 2 minutes ago, Theo343 said: Spørs om ikke AMD får litt backlash fra gamers på denne. Jeg skal kaste Ryzen i søppla og spytte på den 😈 Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 5. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2021 Hvorfor redeemer dere ikke koden så fort dere får den? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Nizzen skrev (14 minutter siden): Coupon code expired. Please refer to the terms and conditions. 🤪 Tusen takk AMD for at jeg ikkje får lov til å bruke Farcry 6 koden.... AMD fortsetter å gjøre AMD ting 😆 Min var også gått ut, men jeg tok kontakt med AMD Rewards Support. Måtte sende dem kvittering så gikk det bra. Lov å prøve seg da! 1 1 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Kan du få spillet uten kode om du har kjøpt Ryzen nylig? Hvordan isåfall. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Jeg kontaktet AMD support med begge mine spillkoder (kjøpte 5900X og 5950X) for å se hva de sier. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 6 minutes ago, ExcaliBuR said: Hvorfor redeemer dere ikke koden så fort dere får den? I mitt tilfelle var det fordi jeg skulle selge en av dem og ville la koden følge produktet. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 14 hours ago, BioNor said: Tilgjengelig nå ser det ut som; Måtte inn igjen der enda engang ja, men det er på vei ned... Øh...Greit med 3090 når HD textures krever 11ish GB vram 🤪 1 2 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Cowboystrekk skrev (7 minutter siden): Kan du få spillet uten kode om du har kjøpt Ryzen nylig? Hvordan isåfall. Du kan jo skrive dem noen ord her. https://www.amdrewards.com/support Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 @BioNor Takk for info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå