hekomo Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Gomby skrev (På 4.11.2020 den 22.53): Alle indikasjoner tyder på det. https://thefederalist.com/2020/11/04/yes-democrats-are-trying-to-steal-the-election-in-michigan-wisconsin-and-pennsylvania/ Er også langt mer uregelmessigheter jeg kan ramse opp men akkurat nå gidder jeg ikke. Hvilke indikasjoner? Hvor er bevisene? 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Trump fans: Sitat Prøvde å levere falske stemmer To væpna menn som blei arresterte utanfor eit opptellingslokale i Philadelphia skal ha freista å levere store mengder falske stemmesetlar, skriv CNN. Politiet fann våpen, ammunisjon og klistremerke knytte til konspirasjonsteorien QAnon i bilen deira. 3 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Jeg ser flere fronte konspirasjonsteorien om at hele dette greiene er en gigantisk sting operation av Trump for å ta Biden i valgjuks, og at en del av denne mesterplanen er at legitime stemmesedler er "vannmerket med et blockchain vannmerke". Jeg trodde jeg visste en del om blockchain-teknologi, men hvordan i allverden skal dette være et vannmerke? Stemmesedler er jo (ofte? Oftest?) på papir? Det høres jo ut som reinspikka bullshit av noen som ikke har peiling, men hvis noen kan forklare dette til meg så hadde det vært fint. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. november 2020 Forfatter Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Oops. Feil tråd. Endret 7. november 2020 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå