Gloria Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 knutinh skrev (Akkurat nå): Det du sier er mao at det er ingen grenser for hva Twitter er moralsk forpliktet til å videreformidle på sin nettside så lenge kilden er presidenten? -k Det er av offentlig interesse hva den folkevalgte presidenten har å si, så jeg tenker generelt at å slette noe av det er et svært dårlig valg, uansett hvor hinsides. Ved å slette slike innlegg hindrer man også offentligheten til å se hva presidenten har gjort og gjøre opp sin egen mening, noe som i seg selv kan få store konsekvenser. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Gloria skrev (22 minutter siden): De gjør innleggene så lite synlig som de bare kan Huff da. Er all form for moderering sensur? I gamle Pyton-blader pleide de å tegne et skilt med "SENSURERT" over kroppsdelene midt på. Var det også sensur? edit: Ellers synes jeg, som flere andre, at Twitter er i sin fulle rett til å "sensurere" alt de ikke gidder å ha der. Endret 6. november 2020 av frohmage 1 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 frohmage skrev (Akkurat nå): Huff da. Er all form for moderering sensur? I gamle Pyton-blader pleide de å tegne et skilt med "SENSURERT" over kroppsdelene midt på. Var det også sensur? Dette har jeg allerede adressert: Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Gloria skrev (4 minutter siden): Dette har jeg allerede adressert: Ja, du skriver at Trump ikke skal modereres fordi han er president. Det skal du selvfølgelig få mene. Er det bare Erna som skal få slippe å bli moderert her inne, eller er det flere? Endret 6. november 2020 av frohmage 1 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 frohmage skrev (Akkurat nå): Ja, du skriver at Trump ikke skal modereres fordi han er president. Det skal du selvfølgelig få mene. Er det flere som bør få slippe dumme forumregler, og liknende? Er det bare Erna som skal få slippe å bli moderert her inne, eller er det flere? Jeg kan ikke gå inn på hver tenkelige situasjon, men det er da vitterlig åpenbart at man ikke sensurerer PRESIDENTEN I USA. Spesielt ikke i dette tilfellet, hvor det ikke på noe vis er snakk om hatsk innhold. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Finnes det noen oversikt over Trump sine tweets som er blitt slettet av Twitter? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Gloria skrev (10 minutter siden): Jeg kan ikke gå inn på hver tenkelige situasjon, men det er da vitterlig åpenbart at man ikke sensurerer PRESIDENTEN I USA. Så der du var moderator ville han få skrive hva han ville? 2 Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Gloria skrev (2 timer siden): Jeg kan ikke gå inn på hver tenkelige situasjon, men det er da vitterlig åpenbart at man ikke sensurerer PRESIDENTEN I USA. Hvis han krever å få stå på plene min og juge, har jeg bare å slippe ham til? -k Lenke til kommentar
0laf Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Gloria skrev (2 timer siden): Det er av offentlig interesse hva den folkevalgte presidenten har å si.. Det kommer vel an på presidenten, når det gjelder Trump er det vel mer i offentlighetens interesse å sensurere mesteparten av våset han spyr ut. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Han blir ikke sensurert. Det følger bare med en advarsel om at det han sier ikke er sant. Som er helt på sin plass, da det bryter med retningslinjene til Twitter angående å spre feilinformasjon rundt valget. Endret 6. november 2020 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 "Feilinformasjon" er blitt den nye elitistiske måten å si at man er uenige med noen. Problemet er bare at en slik tilnærming fullstendig ignorerer kontekst. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Det finnes bare én virkelighet. Den endres ikke basert på om man trur på den eller ikke. Endret 6. november 2020 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 5 hours ago, Gloria said: Jeg kan ikke gå inn på hver tenkelige situasjon, men det er da vitterlig åpenbart at man ikke sensurerer PRESIDENTEN I USA. Spesielt ikke i dette tilfellet, hvor det ikke på noe vis er snakk om hatsk innhold. Når mannen virker å være spinngal og ute av kontakt med virkeligheten samt benytter seg systematisk av løgn, forvirring, splittelse og manipulasjon på en ekstremt kynisk måte - ja da er det ikke like åpenbart lenger. 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Gloria skrev (12 minutter siden): "Feilinformasjon" er blitt den nye elitistiske måten å si at man er uenige med noen. Problemet er bare at en slik tilnærming fullstendig ignorerer kontekst. For Donald Trumps sin del så trenger man stort sett ikke kontekst, mye av det han sier er ren løgn og fabrikert svada, som selv en femåring kan klare å faktasjekke. Når "lederen for den frie verden" poster ting som er helt usammenhengende vrøvel på sosiale medier, så er det helt på sin plass at de legger ved en merkelapp slik at folk faktisk forstår at det er bare surr, de aller fleste ville jo normalt tro på det en amerikansk president skriver, helt frem til de valgte inn Trump, å all troverdighet forsvant. Endret 6. november 2020 av 0laf 1 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 J!nx skrev (Akkurat nå): Når mannen virker å være spinngal og ute av kontakt med virkeligheten samt benytter seg systematisk av løgn, forvirring, splittelse og manipulasjon på en ekstremt kynisk måte - ja da er det ikke like åpenbart lenger. Hva du måtte mene om presidenten rettferdiggjør ikke sensur. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Gloria skrev (3 minutter siden): "Feilinformasjon" er blitt den nye elitistiske måten å si at man er uenige med noen. Problemet er bare at en slik tilnærming fullstendig ignorerer kontekst. ... Nei, feilinformasjon / misinformasjon er en propagandastrategi som benyttes av stort sett alle som ikke har tenkt å vinne politikken gjennom ærlighet, rederlighet eller rettferdighet. Trump benytter seg av strategien. https://www.washingtonpost.com/politics/2020/10/22/president-trump-is-averaging-more-than-50-false-or-misleading-claims-day/ ...akkurat som Stalin gjorde og Putin gjør. Den eneste forskjellen er at hverken Stalin eller Putin har så høy frekvens på løgnene sine som Trump. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Gloria skrev (8 minutter siden): Hva du måtte mene om presidenten rettferdiggjør ikke sensur. Det. Er. Ikke. Sensur. Når nazistene brente bøker som ikke var tyske bedrev de sensur. Endret 6. november 2020 av Psykake 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 6 minutes ago, Gloria said: Hva du måtte mene om presidenten rettferdiggjør ikke sensur. Meninger har ikke noe med dette å gjøre. Og han har vell ikke blitt sensurert heller så langt i valget? Jeg finner to slettete tweets, men de var begge retweets, og ikke noe Presidenten selv skrev. 1 Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 7 minutes ago, Gloria said: Hva du måtte mene om presidenten rettferdiggjør ikke sensur. Det er langt ifra min mening, det er en etablert sannhet at mannen bruker blandt annet Twitter til å holde på slik det er beskrevet. 2 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 President Trump vurderer nå flere søksmål, stemmene kommer tilbake når han får bestemt hvilke stater som skal saksøkes. Her er et bilde President Trump nettopp postet, som viser presidenten i dyp tanke, for å forsøke å finne ut hvilke stater som har stjålet valget fra Admiral General Trump, vår Evige Leder : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå