Redaksjonen. Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Koronakunnskapen kan være utdatert. Det stiller spesielle krav til lederskap Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Spørsmålet bør være hva vi er best tjent med, økonomisk og menneskelig av: Danse med bølgende mengder av testing, smitte, død og tiltak eller Kjøre kort og hard slå ned-politikk og følge opp med milde tiltak som prevantiv håndhygiene, mye testing og streng grensekontroll mot ny importsmitte .. fram til en stor nok del av befolkningen er vaksinert Endret 5. november 2020 av Simen1 4 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Har det blitt obligatorisk med testing av flypassasjerer som kommer fra utlandet nå? Har det blitt obligatorisk med testing av fergepassasjerer som kommer med danskebåt / Kielferge o.s.v.? Har det blitt obligatorisk med testing av folk som kommer over grenseovergangene våre fra utlandet? Har det blitt obligatorisk med testing av togpassasjerer som kommer med tog fra utlandet? Hvis svaret på noen av de spørsmålene er NEI, så har resten av tiltakene kun en liten effekt... Endret 5. november 2020 av Hanhijnn Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Hanhijnn skrev (4 minutter siden): Har det blitt obligatorisk med testing av flypassasjerer som kommer fra utlandet nå? Har det blitt obligatorisk med testing av fergepassasjerer som kommer med danskebåt / Kielferge o.s.v.? Har det blitt obligatorisk med testing av folk som kommer over grenseovergangene våre fra utlandet? Har det blitt obligatorisk med testing av togpassasjerer som kommer med tog fra utlandet? Hvis svaret på noen av de spørsmålene er NEI, så har resten av tiltakene kun en liten effekt... Svaret er vel til dels ja. Alle som nå kommer fra røde land må teste seg før avreise til norge. Deretter 10 dager karantene eller 2 negative tester i norge. Endret 5. november 2020 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Evil-Duck skrev (Akkurat nå): Svaret er vel til dels ja. Alle som nå kommer fra røde land må teste seg før avreise til norge. Deretter 10 dager karantene eller 2 negative tester i norge. Jeg VET at det kreves negativ test i hjemlandet, men hvilken kontroll/garanti har vi med den? Den testen kan være helt legitim, eller den kan være helt bogus... Det har norske grensemyndigheter INGEN kontroll på. Vi bare krysser fingrene og håper på det beste. Er det godt nok NÅ? Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Hei Ole Petter Pedersen! Pinterest stenger min tilgang til dette nettstedet. Kan du fortelle meg hvordan jeg skal fjerne denne sperren? Eller kan den bare fjernes ved at jeg sier ja og amen til Pinterest (altså gir etter for deres utpressing)? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Ketill Jacobsen skrev (16 minutter siden): Hei Ole Petter Pedersen! Pinterest stenger min tilgang til dette nettstedet. Kan du fortelle meg hvordan jeg skal fjerne denne sperren? Eller kan den bare fjernes ved at jeg sier ja og amen til Pinterest (altså gir etter for deres utpressing)? Hvilket nettsted? TU.no generelt? Jeg har aldri og kommer andri til å gi etter for Pinterest sin utpressing, men leser fortsatt TU og kommer inn på den ene linken i artikkelen. Lenke til kommentar
Ketill Jacobsen Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Simen1 skrev (7 minutter siden): Hvilket nettsted? TU.no generelt? Jeg har aldri og kommer andri til å gi etter for Pinterest sin utpressing, men leser fortsatt TU og kommer inn på den ene linken i artikkelen. Pinterest fulgte meg også til et annet nettsted (NyTeknik.se). Gikk tilbake til TU (og NyTeknik.se m.fl) og da var utpresseren borte! Men som nettsted har TU åpnet for slik utpressing (vil jeg anta) og TU bør derfor ta tak i problemet selv om det ikke bare opptrer her. Lenke til kommentar
Ole Petter Pedersen Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Hei, Ketill Jacobsen. Jeg skal melde dette videre. Umiddelbart vil jeg nok tro at dette ikke har noe med våre cookies å gjøre. Vi tracker ikke besøkende utover det som registreres i statistikksystemene våre. Men vi kan naturligvis ha blitt gjenstand for et subtilt angrep fra en ondsinnet part. Så takk for at du sier fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå