Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sykt smerte/stiv i kneet. Har ingen skade??

Gjest 47061...d73

Anbefalte innlegg

Gjest 47061...d73

Hei folkens. Har nå vert i en kjedelig karantene, er på 9ende dagen, har stort sett bare sett på netflix og snakket med dama. Men idag var keg ute i garasjen og stod under en bil å skrudde i 2-3 timer. Kjente jeg var litt sliten i knæra etter en time ish... 

nå 7 timer senere, har det rett og slett nesten blirt pain istedetfor at det føles litt slitent/stivt. Begynner å tenke på om det er for dårlig blodsirkulasjon og skrekk for blodpropp... om jeg står, ligger med bena eller har dem stående i liggende posisjon er «smerten» den samme. Det er ikke veldig vondt, en smerteskala 5/10 tenker jeg, men hva om det er 10/10 om 7 timer fremover? 

har ikke noe hevelse som jeg ser og de er solbrune, ikke noe blåe/lilla. Noen som vet noe råd?:) 

Jeg trener vanligvis 4-5 ganger i uken og har trent i 3 år, så er jo formsmessig bra stand og god helse?? Takk for svar!

Anonymous poster hash: 47061...d73

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 47061...d73

Nå gjør det også vondt å gå plutselig, veldig belastning for knæra kjennes det ut som.. burde jeg høre med 113/legevakt??

Ser også nå med klær av at fra tåa til omtrent 10 cm opp til de knoklene over foten begynner det å bli blekt/hvitt.... 

Anonymous poster hash: 47061...d73

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...