nessin Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg er ute etter et stativ til digitalkamerat mitt som er ca. 130-140cm arbeidshøyde på, men ikke mer en ca.30cm når det er sammenfoldet, prisen bør jo heller ikke være for høy. Nærmeste jeg kommer på xd.no er dette Finnes det noe sånt? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det beste alternativet fra Manfrotto er vel 714SHB som er 35cm sammenfoldet og har 121cm max høyde. Kan kjøpes hos Norsk Naturbokhandel til 1100 kroner. Eller billigere er 714B som er 44cm sammenfoldet og har 163cm max høyde. Lenke til kommentar
T J Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har jeg alltid et Cullman Magic i vesken. Det er noe dårlig til video panorering, men til foto må det vel være perfekt størrelsen tatt i betraktning, dog måler det rundt 40 cm sammenlagt og koster rund en tusenlapp i Norge. Kan bestilles i de fleste Elite foto forretninger. Bilde. Fås også med foto kulehode og kan tas av og brukes som enbensstativ. Lenke til kommentar
T J Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det finnes et mindre og noe billigere Cullman Mini Magic. Kansje det kan passe. Bilde. Lenke til kommentar
nessin Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Tusen takk for gode forslag, begge Manfrotto stativene og det største Cullman Magic er aktuelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå