Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 WiiBoy skrev (6 minutter siden): Hvor følger du med, og hvor er det meldt? Du kan følge med her: https://edition.cnn.com/ Lenke til kommentar
Zork Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 1 hour ago, Pallehysa said: Han MAGA dude på slutten fekk meg virkelig til å le. Så ut som han ble rimelig satt ut av at ingen forsøkte å stanse ham - bare lot ham blåse ut og tusle vekk slik at de voksne kunne fortsette praten sin. Tipper han hadde forventet å bli stoppet slik at han ikke faktisk måtte fullføre "talen" han hadde begynt på Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 IT-Henrik skrev (2 minutter siden): Skulle til å svare men der oppdaterte det seg. Trump dro faktisk litt i fra? Nei, Biden tok innpå med drøyt 100 stemmer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 SilverShaded skrev (2 minutter siden): Nei, Biden tok innpå med drøyt 100 stemmer. Var det mye stemmer som ble lagt til? Sliter litt med å finne før / etter, og jeg gidder ikke å notere meg antall stemmer i mellom oppdateringene. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Snikpellik skrev (4 minutter siden): Er ikke dette valgfusk? Få Gud til å endre stemmesedlene etter valgdagen? 😛 3 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) IT-Henrik skrev (13 minutter siden): Var det mye stemmer som ble lagt til? Sliter litt med å finne før / etter, og jeg gidder ikke å notere meg antall stemmer i mellom oppdateringene. Såvidt jeg kan huske, har Pa stått stille en god stund og FØR oppdateringen var det 18229 i DT's favør. Nå er det altså 18047. Følgelig tok Biden innpå med 182 stemmer, såvidt jeg kan forstå. Neppe en stor opplasting. Jeg tar noen snap-shots innimellom....her er den siste : Endret 6. november 2020 av SilverShaded 2 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Nerowulf skrev (10 minutter siden): Er ikke dette valgfusk? Få Gud til å endre stemmesedlene etter valgdagen? 😛 Hehe....da må du vel først bevise at "Gud" faktisk finnes ? Ingen som har klart dette så langt... Endret 6. november 2020 av SilverShaded 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Jeg har spilt brettspill sammen med unger som har revet ned spillebrett, brikker, trampet og hylt når de har tapt*, men må si jeg aldri har sett noen dårligere tapere enn Trump. * Tapt ovenfor de andre ungene altså, jeg gjør litt innsats for å tape uten å ta bort spenninga helt, men lykkes ikke alltid. 2 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 En stor oppdatering på ca. 20k stemmer fra Philly kommer om 10-15 minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Hvem gleder seg til dette kaoset er over? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå): Hvem gleder seg til dette kaoset er over? ✋ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 NYT: The next few batches of votes to be counted could vault Biden past Trump in pivotal Pennsylvania. That raises a politically fraught question for the TV networks: When do they call the race? Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Hvem gleder seg til dette kaoset er over? Mener du når valgresultatet er klart ? Er redd det er da kaoset starter for alvor... 2 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Fnix skrev (2 timer siden): Men jeg heller mer mot Nebraska og Maine sine modeller, hvor valgmenn deles ut etter stemmer og ikke vinneren tar alt. Er det ikkje slik at det også der er det same systemet der vinnaren som tar alt, berre at det her skjer på valdistriktsnivå i staden for på delstatsnivå? Etter mi meining burde systemet med valmenn vore skrota og erstatta med eit system basert utelukkande på antal stemmer. Og uansett burde reglane for gjennomføring av eit føderalt presidentval ha vore like i heile føderasjonen. Då ville ein heller ikkje hatt søksmål frå Trump-leiren gåande mot ulike reglar i kvar enkelt stat. Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 torbjornen skrev (2 minutter siden): --- Og uansett burde reglane for gjennomføring av eit føderalt presidentval ha vore like i heile føderasjonen. Då ville ein heller ikkje hatt søksmål frå Trump-leiren gåande mot ulike reglar i kvar enkelt stat. Hvis dette skulle bestemmes fra føderalt hold, vil det vel i praksis si at en sittende president vil ha full kontroll over valg-reglementet ?? Særlig når man har en sittende president som mener hans makt er eneveldig ? 1 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) SilverShaded skrev (10 minutter siden): Mener du når valgresultatet er klart ? Er redd det er da kaoset starter for alvor... Med det i mente at Trump fortsatt kan hale dette i land, så kan det nok tenkes du har rett. Om en ser hvordan han uttrykker seg før tapet evt. er et faktum, og hvordan han uttrykte seg selv da han vant ved forrige valg, så vil han neppe holde tilbake på noe om han blir fortalt at han må levere inn do-nøkkelen i WH i januar. Endret 6. november 2020 av xRun 2 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 SilverShaded skrev (5 minutter siden): Hvis dette skulle bestemmes fra føderalt hold, vil det vel i praksis si at en sittende president vil ha full kontroll over valg-reglementet ?? Særlig når man har en sittende president som mener hans makt er eneveldig ? Er det ikkje mogeleg å setje saman ein brei kommisjon, slik som ein pleier å gjere det her heime? Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 18 minutes ago, Snikpellik said: NYT: The next few batches of votes to be counted could vault Biden past Trump in pivotal Pennsylvania. That raises a politically fraught question for the TV networks: When do they call the race? Da er det bare å finne frem "STOP THE COUNT" tweeten, og holde musepekeren over retweet Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Trump. Kan. Fortsatt. Vinne. Sjansene er små, men det kan fortsatt skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg