Gå til innhold

Presidentvalget 2020 - Valguken

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IT-Henrik skrev (5 minutter siden):

Biden leder GA med 917 i følge CNN .

Vanvittig! :) Dette er jo mer spennende enn en hver cupfinale og skispurt til sammen.

"Hvor var du når Oddvar brå brakk staven?" kan bare gå og legge seg. Nå er det "Hvor var du når USAs 46. president ble valgt?"

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (6 minutter siden):

Trump hadde nok ikke hatt noe i mot å være autoritær diktator, det er bare litt ubehagelig å si det rett ut. Mye bedre å pakke det inn i søksmål og trolling rundt valget.

Han misunner nok jernhanda Kim Jong Un har på folket. Enn så lenge har han klart seg med kult mentaliteten til trumpistene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Simen1 said:

Trump hadde nok ikke hatt noe i mot å være autoritær diktator, det er bare litt ubehagelig å si det rett ut. Mye bedre å pakke det inn i søksmål og trolling rundt valget.

Disse diktatorbeskyldningene er faktisk helt latterlige. Trump har full rett til å ta dette rettens vei, spesielt når det er såpass mange uregelmessigheter.

Ro ned Trump-hatet litt a.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gloria skrev (2 minutter siden):

Disse diktatorbeskyldningene er faktisk helt latterlige. Trump har full rett til å ta dette rettens vei, spesielt når det er såpass mange uregelmessigheter.

Nei det er ikke det. På den ene siden har vi Trump som har lyvd og drevet korrupsjon kontinuerlig i 4 år mot Biden det er ikke sammelignbart.

Endret av Pc Lynet
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

...

Lindsey Graham har bokstsvelig talt sagt at han ønsker å misbruke electoral college til å ta inn Trump, få demokratiske electors byttet ut med folk som vil stemme republikansk, mot folkets vilje, i republikanske stater.

Trump bryr seg heller ikke om folkets vilje.

Mitch McConnel har uttrykt at han ikke vil gjøre det beste for folket -- å samarbeide med Biden i spørsmål med bipartisan enighet, men bare sabotere, straffe folket for deres valg, om Biden vinner.

Som begynner med å blokkere covid-støtte til arbeidere. Som gjø dem mer konservative og mistroende til staten.

Republikansk og russisk misinformasjon og propaganda vil forsøke å skape opptøyer, og anklage Biden og demokratene for hva Republikanerene i senatet gjør.

Slik de har gjort i 8 år.

Hva er det som ikke minner om diktatur med det..?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 5
Lenke til kommentar
1 minute ago, Gloria said:

For min del har jeg ikke noe i mot søksmål som er baserte i fakta. Om det skal ha skjedd uregelmessigheter så bør disse rettes opp i. Men foreløpig er det ikke noe som tyder på uregelmessigheter i stor skala. Trump&co har ikke kommet med noe bevis for sine påstander om valgjuks.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
G skrev (Akkurat nå):

Hadde vært litt greit å få se noe annet en et appelsinfarget sminketryne på tv og nettaviser framover ja.

Da har jeg dårlige nyheter til deg, vi kommer nok forsatt til å se fryktelig mye av han fremover, uavhengig av resultatet.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Snikpellik said:

Husk også at Trump-kampanjen ikke har gått til noen søksmål rettet mot beskyldningene deres om valgjuks. De har ingen grunnlag for dette.

Så man må anta at det er for å skape kvalm, for å få klar de verste rednecks som går rundt med bazooka og mitraljøse?

gun.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar
Gloria skrev (7 minutter siden):

Nå var ikke dette en beskyldning, men mine tanker om hvordan Trump sitt verdensbilde er. Han har kjørt republikanerne i en sterk autoritær retning i sitt presidentskap. Dette er dokumenterte fakta og ikke mine tanker. Jeg har full rett til å både henvise til fakta og uttrykke mine tanker.

Når det gjelder Trump sin oppførsel så er det ikke hat å påpeke at han har gjort mye rart. Det er en grunn til at mange av meldingene hans har fått fake news-advarsel hos Twitter.

Er det uregelmessigheter i valget så er jeg sikker på de klarer å løse det på en lovlig og god måte. Men det er egentlig en annen sak enn Trumps desperate trolling og forsøk på å få følgerne sine til å kuppe valget, avbryte den demokratiske prosessen osv.

Rett skal være rett - også når det går i Trumps favør. Det er jo det demokrati handler om.

Men urett som trolling, fake news, massemanipulering til opprør og misbruk av sin posisjon til å forstyrre de demokratiske prosessene MÅ slåes ned på. Også når det er en president som står bak det. Rett skal være rett - også når det går i Trumps disfavør.

• Liker 4
Lenke til kommentar
5 minutes ago, IT-Henrik said:

Da har jeg dårlige nyheter til deg, vi kommer nok forsatt til å se fryktelig mye av han fremover, uavhengig av resultatet.

Motstandbevegelsesleder da, eller?

Trodde ikke at Trump-business-imperiet hans fikk så mye mediaoppmerksomhet før han tiltrådte presidentrollen. Litt sporadisk snusk og missekonkurranser kanskje?

Nice one:

metro.750-8.jpg

Endret av G
Lenke til kommentar
G skrev (5 minutter siden):

Hadde vært litt greit å få se noe annet en et appelsinfarget sminketryne på tv og nettaviser framover ja.

Oransje-fargen er "fysisk retusjering". Hadde vært fint om fotografene begynte å tusjere tilbake til originalfargen. 74-åringen er egentlig ganske grå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
G skrev (2 minutter siden):

Motstandbevegelsesleder da, eller?

Trodde ikke at Trump-business-imperiet hans fikk så mye mediaoppmerksomhet før han tiltrådte presidentrollen. Litt sporadisk snusk og missekonkurranser kanskje?

Åja, husker du ikke hvordan media absolutt skulle dele alle meningen han hadde om Obama og hans politikk i de 4 årene før han selv ble valgt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...