Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Ser derimot ut som om Ohio og North Carolina går til Biden. Vanligvis røde stater. Begge var vel røde i 2016. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 2 minutes ago, Morromann said: Men det er flere tiår siden en liberal kandidat vant med gode marginer i tradisjonelle sørstater. Jeg mente på nasjonalt nivå. Jeg tror uansett hvem som vinner valget, så vil han vinne med små marginer. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Jeg mener, Biden leder til og med i Alabama, virkelig en klassisk redneck hillbilly-stat og en gammel hovedbastion for Ku Klux Klan. OK, det er opptelleing så resultater kan endres underveis men det er jo en innteresant observasjon. Endret 4. november 2020 av Morromann Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 1 minute ago, Morromann said: Jeg mener, Biden leder til og med i Alabama, virkelig en klassisk redneck hillbilly-stat og en gammel hovedbastion for Ku Klux Klan. <1% counted😋 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Thorny skrev (2 minutter siden): Ser derimot ut som om Ohio og North Carolina går til Biden. Vanligvis røde stater. Begge var vel røde i 2016. North Carolina ser foreløpig litt mer ut til å gå til Trump, selv om Biden leder. Forhåndsstemmene dominerer så langt - valgdagsstemmene er ikke kommet ennå. Ohio blir jevnt. Ingenting avgjort om disse statene. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Just now, Thorny said: Ser derimot ut som om Ohio og North Carolina går til Biden. Vanligvis røde stater. Begge var vel røde i 2016. Vi får se. NYT estimaterer at Trump vil vinne North Carolina. https://www.nytimes.com/interactive/2020/11/03/us/elections/forecast-president.html?action=click&module=Spotlight&pgtype=Homepage Og ifølge meningsmålinger før valget så gjør Trump det bedre i Ohio enn i North Carolina. 1 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 16% talt opp i New Jersey... og Trump leder med 0,1% 😄 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) OK, det endre seg fort. Ser ut til at Trump vinner likevel At Texas skifter til blått skyldes vel helst at det er stadig flere mexikansk-ættede i staten og de stemmer selvfølgelig for Biden. Ganske fair, da Texas tross alt er gammelt mexikansk land som de mistet gjennom erobring. Endret 4. november 2020 av Morromann Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Just now, Morromann said: OK, det endre seg fort. Ser ut til at Trump vinner likevel Jeg tror han allerede gjør det sterkere enn pollene tilsa, men absolutt ingenting avgjort. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Thorny skrev (2 minutter siden): Jeg tror han allerede gjør det sterkere enn pollene tilsa, men absolutt ingenting avgjort. For tidlig å si, men foreløpig ser pollene ut til å ha stemt godt med feilmarginene. Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Ledelsen til Biden i Ohio har gått ifra 65-35 ved 35% counted, nå 54-45 ved 52% Lenke til kommentar
delfin Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 7 minutes ago, Morromann said: OK, det endre seg fort. Ser ut til at Trump vinner likevel At Texas skifter til blått skyldes vel helst at det er stadig flere mexikansk-ættede i staten og de stemmer selvfølgelig for Biden. Ganske fair, da Texas tross alt er gammelt mexikansk land som de mistet gjennom erobring. Meh, Texas går rødt til slutt Ser dårlig ut for Biden hittil, i alle fall i forhold til hva NRK håpet 😂 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 3 minutes ago, Morromann said: OK, det endre seg fort. Ser ut til at Trump vinner likevel Selv om Trump vinner Ohio og North Carolina, så må Trump også vinne Pennsylvania eller Wisconsin/Michigan. Jeg tror derfor sjansen er stor at Biden fortsatt vinner, men han vil ikke knuse Trump slik mange trodde han ville gjøre. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg reagerer på språkbruken av NRK: Trump tilhengere og Biden supportere? 🤔 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Da er Trump fremfor Biden i Texas, om enn knapt. Som forventet. Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Virker som om nesten alle sene valgresultat favoriserer Trump. Skulle tro små steder kunne telle opp raskere enn store byer, men virker som om det er omvendt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Men hva skjer i Michigan? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 6 minutes ago, Øystein said: Da er Trump fremfor Biden i Texas, om enn knapt. Som forventet. Som forventet 🙂 Hvilken kilde bruker du forresten? Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg ser på https://results.decisiondeskhq.com/ Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 5 minutes ago, Snikpellik said: Men hva skjer i Michigan? Stemmene fra Detroit har ikke kommet inn ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg