SilverShaded Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 0laf skrev (3 minutter siden): Republikanerne er klokelig stille akkurat nå, svært få vil støtte Trump i måten han har håndtert valget på, samtidig er det en reell mulighet for at Trump kan vinne, selv om den er forsvinnende liten, så republikanere må også være litt forsiktig, det er nok også svært få som vil gå ut i mot Trump før det er bekreftet at han har tapt, de fleste politikere har jo ryggrad med lutefisk-konsistens. Det med lutefisken har du nok rett i....men taushet kan være like talende som protest, i dette tilfellet. Lutefiskene får sitte på gjerdet mens de ser hvilken vei vinden blåser. Faktisk er DT's tale ganske ødeleggende for GOP's fremtid også, de trenger bare litt tid på å innse det. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Ja, jeg forstår veldig godt hva du skriver.. Jeg har rett og slett ikke ord for hva han kan gjøre, altså, jeg er redd for hva han kan gjøre. Da er jeg med. Beklager misforståelsen Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 17 minutes ago, Omnia vincit amor said: Jeg har følgt med en del på Bill Maher, og jeg tok han halvveis seriøst når han mente Trump kom til å gjøre det han nå gjør. Men hadde jo helt rett, dette er et mareritt som har vart i 4 år, og som kommer til å vare fram til man fysisk må dra Trump ut av det hvite hus. Det blir ikke stille fra den kanten før han dør.. Vi snakker potensielt mange, mange år med skriking og bråk fra den kanten og deler av basen vil alltid støtte han 12 minutes ago, bshagen said: Det må vel igjennom kongressen, og vi snakker opptøyer om de drar den nå, vel? Opptøyer kommer om han ikke roer ned. Dersom de klarer å selge inn at han er ustabil, så vil det roe noe ned. Da byttes han med en MP og det er mer spiselig, enn om han må fjernes med makt 20.jan.. Sannsynligheten falt dog en del da MP skrev at han støtter presidenten. Jeg tenkte at stillheten fra republikanerne og MP kunne være at de distanserte seg og forberedte å bruke 25. om det ble for ille. 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) WiiBoy skrev (2 minutter siden): Sannsynligheten falt dog en del da MP skrev at han støtter presidenten. Jeg tenkte at stillheten fra republikanerne og MP kunne være at de distanserte seg og forberedte å bruke 25. om det ble for ille. Mike Pence ville fulgt Donald rett inn i helvete hvis han kunne, større rævslikker finnes neppe. Pence er som en liten buktalerdukke, som Trump har hånda opp i anus på, han sier kun det Trump bestemmer at han kan si. Endret 6. november 2020 av 0laf 5 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Hørte talen fra sønnen nå, gøy at han ikke har fått med seg at de 140 000 stemmene Biden fikk var pga en skrivefeil.. https://www.factcheck.org/2020/11/clerical-error-prompts-unfounded-claims-about-michigan-results/ Skulle jo tro at han hadde fått litt info, men ser ikke ut til at verken han eller de som jubler bryr seg særlig om at feilen ble rettet opp ganske umiddelbart.. 3 1 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Just now, 0laf said: Mike Pence ville fulgt Donald rett inn i helvete hvis han kunne, større rævslikker finnes neppe. Pence er som en liten buktalerdukke, som Trump har hånda opp i anus på, han sier kun det Trump bestemmer at han kan si. Pence skal vel tilbake til politikken etter dette, så han bør snart vurdere å flytte tungen over til Mitch McConnell sin ræv om han skal ha en fremtid der.. Tror nok at Pence hopper om McConnell sier hopp nå.. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 3 minutes ago, aklla said: Hørte talen fra sønnen nå, gøy at han ikke har fått med seg at de 140 000 stemmene Biden fikk var pga en skrivefeil.. https://www.factcheck.org/2020/11/clerical-error-prompts-unfounded-claims-about-michigan-results/ Skulle jo tro at han hadde fått litt info, men ser ikke ut til at verken han eller de som jubler bryr seg særlig om at feilen ble rettet opp ganske umiddelbart.. Sånn har det jo vært siste fire årene. Fakta betyr ingen ting.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Man vet det har gått langt når denne kommer fra NY Post som støtter (støttet?) Trump. 4 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Hva tror dere kommer til å skje om trump taper? Opptøyer? Borgerkrig-ish? Trump innlagt på psykriatisk? ingenting? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Pc Lynet skrev (1 time siden): Ikke overraskende. Syke uttalelser fra Bannon, som hjalp Trump å vinne i 2016 og fungerte som "Chief Strategist" for han i starten. 2 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Just now, aklla said: Hva tror dere kommer til å skje om trump taper? Opptøyer? Borgerkrig-ish? Trump innlagt på psykriatisk? ingenting? Små demonstrasjoner som raskt går tomt for damp, og masse store ord om borgerkrig på sosiale medier, that's it. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Snikpellik skrev (9 minutter siden): Ikke overraskende. Syke uttalelser fra Bannon, som hjalp Trump å vinne i 2016 og fungerte som "Chief Strategist" for han i starten. Folkene rundt han er jo psykotiske, så det er jo ikke overraskende nei. Endret 6. november 2020 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Snikpellik skrev (11 minutter siden): Ikke overraskende. Syke uttalelser fra Bannon, som hjalp Trump å vinne i 2016 og fungerte som "Chief Strategist" for han i starten. Hvilke uttalelser er det? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 13 minutes ago, aklla said: Hva tror dere kommer til å skje om trump taper? Opptøyer? Borgerkrig-ish? Trump innlagt på psykriatisk? ingenting? Nei tror det går rolig for seg. Hadde vært værre om Trump vant, da ville vi sett store opptøyer spesielt i stater med mange tullinger som f.eks Washington og Oregon. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 aklla skrev (1 minutt siden): Hvilke uttalelser er det? Videoen i tweeten jeg siterte, hvor Bannon oppfordrer til å kappe hodet av Biden og Fauci, og advarer folk som jobber med å telle opp stemmer om det samme. 2 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 aklla skrev (17 minutter siden): Hva tror dere kommer til å skje om trump taper? Opptøyer? Borgerkrig-ish? Trump innlagt på psykriatisk? ingenting? Blir nok angripelser og apekatter som går koko med sine leketøy Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Den demokratiske kandidaten i Alaska hevder de har en sjanse der. Visstnok er ingen poststemmer der telt ennå. Den eneste gangen demokratene har vunnet Alaska var i 1964. Dette tror jeg er tvilsomt og helt urealistisk, men lite sjokkerer lenger. Endret 6. november 2020 av Snikpellik 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg