Gå til innhold

Presidentvalget 2020 - Valguken

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

WiiBoy skrev (16 minutter siden):

Han kan fort bli avsatt nå.. Dette vil ødelegge republikanerne og USA. Han kan fyre opp til en full borgerkrig.

Grunnlovstillegg 25, seksjon 4 er nok en vei ut. Fjern DT, skyld på psyken.. 

Det må vel igjennom kongressen, og vi snakker opptøyer om de drar den nå, vel? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SilverShaded skrev (Akkurat nå):

Santorum sa at ingen republikaner vil støtte DT's tale.

Selv sa jeg for noen dager siden at vi får håpe det fins såpass anstendighet i GOP at noen setter foten ned, på ett eller annet tidspunkt.

That time is now.

De kommer til å sitte like stille i båten som da det var avstemning til impeachment (unntak Romney)

• Liker 2
Lenke til kommentar
SilverShaded skrev (Akkurat nå):

That time is now.

Republikanerne er klokelig stille akkurat nå, svært få vil støtte Trump i måten han har håndtert valget på, samtidig er det en reell mulighet for at Trump kan vinne, selv om den er forsvinnende liten, så republikanere må også være litt forsiktig, det er nok også svært få som vil gå ut i mot Trump før det er bekreftet at han har tapt, de fleste politikere har jo ryggrad med lutefisk-konsistens.

• Liker 3
Lenke til kommentar
bshagen skrev (Akkurat nå):

Så, 66%! 😳😳😳

Delvis pga. pandemien og Trumps retorikk mot poststemming ligger andel demokrater i poststemmene rundt 70% og mer i noen stater. Mange republikanere har hørt på Trump og unngått å stemme via post.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
bshagen skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner jeg er redd for USA sin fremtid den tiden Trump fortsatt sitter der frem til januar :(

Hvor mye mer kan han gjøre? Om republikanerne har en ryggrad så ville de i hvert fall blokkere alt han prøver fram til innsettelsen av Biden, skjer selvsagt ikke. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Hvor mye mer kan han gjøre? Om republikanerne har en ryggrad så ville de i hvert fall blokkere alt han prøver fram til innsettelsen av Biden, skjer selvsagt ikke. 

Jeg sikter til retorikken til sine følgere. Det er mye gærninger rundt i Trump-land, og de er bevæpnet

• Liker 1
Lenke til kommentar
TMfrantic skrev (2 minutter siden):

Clayton County og Floyd Country som gjenstår i Georgia nå?

Blir nok omtelling i Georgia ettersom det ser ut til at forskjellen blir på 0,5%.
Ingen tror vel at Trump ikke kommer til å kreve omtelling der han har tapt og der han kan..

• Liker 1
Lenke til kommentar
bshagen skrev (1 minutt siden):

Jeg sikter til retorikken til sine følgere. Det er mye gærninger rundt i Trump-land, og de er bevæpnet

Dersom det utarter så er det ikke umulig at det blir noen episoder tilsv. den med Comet Pizza i DC, hvor en supporter med høy overbevisning skulle befri barna i kjelleren deres. (det var ingen kjeller der, og skudd ble løsnet)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
bshagen skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg forstår veldig godt hva du skriver.. Jeg har rett og slett ikke ord for hva han kan gjøre, altså, jeg er redd for hva han kan gjøre.  

Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Trump kan fortsatt vinne.

Smak litt på den. Smaker omtrent som å spise grønt eple etter tannpuss.

Mulig men til og med rådgiverne til Trump tror ikke på dette, og en skrev til og med at de måtte ha hjelp av gud for at dette skal skje da tallene som trengs ikke finnes.. Er vel nevnt tidligere i tråden. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...