Laffe Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Kom opp en kommentar hvor han ba sine velgere om å ikke stemme via post. Er det noe kilder på det? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Reaksjoner på det utrolige, historiske røret vi får fra WH nå: Spoiler Endret 6. november 2020 av Snikpellik 3 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 I mellomtiden har det kommet inn flere stemmer i GA, mindre enn 4000 stemmer i forskjell nå!!! Lenke til kommentar
xRun Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Laffe skrev (3 minutter siden): Kom opp en kommentar hvor han ba sine velgere om å ikke stemme via post. Er det noe kilder på det? Han har kjørt en disinformasjonskampanje mot poststemmer det meste av året, og det har bekymret hans partifeller pga. akkurat hva som skjer nå. More and more top Republicans are warning that Trump's groundless claims about mail-in voting could tank the party in November https://www.businessinsider.com/trump-mail-in-voting-claims-republicans-warn-could-cost-election-2020-9?r=US&IR=T Endret 6. november 2020 av xRun 2 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Laffe skrev (6 minutter siden): Kom opp en kommentar hvor han ba sine velgere om å ikke stemme via post. Er det noe kilder på det? Han kuttet jo finansieringen til postvesenet slik at de ikke skulle kunne håndtere stemmer via post: https://apnews.com/article/14a2ceda724623604cc8d8e5ab9890ed Så har man jo: Endret 6. november 2020 av aklla 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Nå føler jeg for å bli litt historisk. Var dette USAs flaueste øyeblikk noensinne? Endret 6. november 2020 av Snikpellik 1 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Trump maner til bråk med denne talen der. En skam for demokratiet i USA og en skam for en sittende President! 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Nå føler jeg for å bli litt historisk. Var dette USAs flaueste øyeblikk noensinne? Uten tvil. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 For en tale. Blir det ikke fredspris nå, så forstår jeg ingen ting. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 6 minutes ago, IT-Henrik said: I mellomtiden har det kommet inn flere stemmer i GA, mindre enn 4000 stemmer i forskjell nå!!! 3635 i følge CNN. Kan faktisk gå 😮 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 2 minutes ago, Snikpellik said: Nå føler jeg for å bli litt historisk. Var dette USAs flaueste øyeblikk noensinne? Må skynde meg å si JA på den mens den fremdeles stemmer, for neste bunn punkt er fort bare minutter unna.. Dette er ikke en utforbakke, dette er fritt fall. 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Nå føler jeg for å bli litt historisk. Var dette USAs flaueste øyeblikk noensinne? Mulig det ja, foreløpig. Om Trump taper blir nok dette veldig kortvarig. Ser frem til å se Trump bli båret ut av det hvite hus 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) Men dette forventet vi også. Vi har diskutert at dette kommer til å skje i flere måneder på dette forumet. Likevel er det sjokkerende når det skjer fordi det er så spinnvilt sykt. Nå er prominente republikanere NØDT til å snakke ut. Flere av de største amerikanske kanalene så seg nødt til å kutte talen underveis. Så farlig er dette her. Endret 6. november 2020 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Jeg er egentlig litt overasket over at det ikke kom noen oppfordringer til demonstrantene.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Just now, Snikpellik said: Men dette forventet vi også. Vi har diskutert at dette kommer til å skje i flere måneder på dette forumet. Likevel er det sjokkerende når det skjer fordi det er så spinnvilt sykt. Nå er prominente republikanere NØDT til å snakke ut. Jeg tror de vil vente til det er 100% bekreftet at Trump har tapt. Men er spent på hvordan oppgjøret med Trump blir, for han er uten tvil svært populær blant sine egne velger, altså GOP fremtidige velgere... 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 WiiBoy skrev (2 minutter siden): For en tale. Blir det ikke fredspris nå, så forstår jeg ingen ting. må være flaut å være Christian Tybring-Gjedde som nominerte Trump.. 4 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Ifølge TV2 så kuttet CBS, ABC og CNN talen til Trump pga innholdet. Her bør Republikanerne komme å roe ned velgerne sine, for dette blir bråk 😓 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Anderson på CNN: Sitat Like an obese turtle on his back flailing at the sun . Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 6. november 2020 Del Skrevet 6. november 2020 Han kan fort bli avsatt nå.. Dette vil ødelegge republikanerne og USA. Han kan fyre opp til en full borgerkrig. Grunnlovstillegg 25, seksjon 4 er nok en vei ut. Fjern DT, skyld på psyken.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg