Gå til innhold

Presidentvalget 2020 - Valguken

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Laffe skrev (3 minutter siden):

Kom opp en kommentar hvor han ba sine velgere om å ikke stemme via post. Er det noe kilder på det?

Han har kjørt en disinformasjonskampanje mot poststemmer det meste av året, og det har bekymret hans partifeller pga. akkurat hva som skjer nå.

More and more top Republicans are warning that Trump's groundless claims about mail-in voting could tank the party in November
https://www.businessinsider.com/trump-mail-in-voting-claims-republicans-warn-could-cost-election-2020-9?r=US&IR=T

Endret av xRun
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Snikpellik said:

Nå føler jeg for å bli litt historisk. Var dette USAs flaueste øyeblikk noensinne?

Må skynde meg å si JA på den mens den fremdeles stemmer, for neste bunn punkt er fort bare minutter unna..

Dette er ikke en utforbakke, dette er fritt fall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 minutt siden):

Nå føler jeg for å bli litt historisk. Var dette USAs flaueste øyeblikk noensinne?

Mulig det ja, foreløpig. Om Trump taper blir nok dette veldig kortvarig.
Ser frem til å se Trump bli båret ut av det hvite hus :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men dette forventet vi også. Vi har diskutert at dette kommer til å skje i flere måneder på dette forumet. Likevel er det sjokkerende når det skjer fordi det er så spinnvilt sykt.

Nå er prominente republikanere NØDT til å snakke ut. 

Flere av de største amerikanske kanalene så seg nødt til å kutte talen underveis. Så farlig er dette her. 

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Just now, Snikpellik said:

Men dette forventet vi også. Vi har diskutert at dette kommer til å skje i flere måneder på dette forumet. Likevel er det sjokkerende når det skjer fordi det er så spinnvilt sykt.

Nå er prominente republikanere NØDT til å snakke ut. 

Jeg tror de vil vente til det er 100% bekreftet at Trump har tapt. 

Men er spent på hvordan oppgjøret med Trump blir, for han er uten tvil svært populær blant sine egne velger, altså GOP fremtidige velgere...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...