Benbjo Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) https://twitter.com/JamesOKeefeIII/status/1324218597221216257?s=20 Mye mistenkelig her. Ser ikke bra ut Endret 5. november 2020 av Benbjo Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 @Snikpellik Om de forventer at Barrett skal dømme i favør Trump "bare fordi" Trump har satt henne der, så er dette direkte korrupsjon. Jeg tviler stekt på at Barrett er så uforsiktig og dum 😅 3 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Når jeg leser at Trump kan(skje) stoppe opplesninger av stemmer fordi staten er mer populær på den andre siden begynner jeg å lure hvor makten hans egentlig stopper.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Mr.M skrev (12 minutter siden): hvis Biden tar GA har han 269 og så må vi seigpines ytterligere timer/døgn på siste avgjørende delstat Ikke nødvendigvis når jeg tenker meg om, Trump er avhengig av både GA og PA for å kunne vinne, mister han en av dem, vel... Mulig det blir "called" i natt likevel. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 78.000 skiller i PA nå! 2 Lenke til kommentar
TemporalFracture Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) 1 minute ago, Mos Def said: 😳 Mulig han kan fengsles for et slikt utspill. Tar jeg feil? Endret 5. november 2020 av TemporalFracture Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Trump skal holde tale kl. 00:30. Her kommer det til å bli mer av det samme vi har sett de siste timene, med ville påstander om juks, trussel om høyesterett osv. Endret 5. november 2020 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 @Benbjo er flere stemmer som er ikke godkjente da de ikke passerer kravene som signatur, m.m Men ja snodig å få en slik hissfit, og uprofft i en så viktig setting Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Pc Lynet skrev (3 minutter siden): Trump har tidligere blant annet kjørt rally fra White House, det er åpenbart brudd på hatch act. Endret 5. november 2020 av Snikpellik 3 Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Trump har blant annet kjørt rally fra White House, det er åpenbart brudd på hatch act. Har han det mens det fremdeles var mulig å stemme? I så fall alvorlig. Hvis ikke er det en ikke-sak Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Pc Lynet skrev (1 minutt siden): Se der ja, har jo vært litt spørsmål tidligere rundt at de har base i det hvite hus under valget er lovlig i henhold til Hatch Act. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Dudeliduu skrev (Akkurat nå): Har han det mens det fremdeles var mulig å stemme? Han har jo nærmest kjørt hele valgkampen, inkludert pressekonferanser, fra det Hvite Hus ? 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 NYT: Biden won a new batch of votes from Cumberland County, Pa., by a margin of nearly 70 percent to 30 percent. Det var litt interessant. Cumberland er klart republikansk, og vant med 57% over Clinton i 2016. Likevel er altså en svær andel av poststemmene nå demokratiske. Det følger mønsteret antatt på forhånd. 4 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Antar Trump kommer på kanalen til White House snart ? Han pleier dog aldri å komme til angitt tid, får håpe det ikke blir flere timer senere, slik det har vært noen ganger. Endret 5. november 2020 av 0laf Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 0laf skrev (4 minutter siden): Han har jo nærmest kjørt hele valgkampen, inkludert pressekonferanser, fra det Hvite Hus ? Det vet jeg ingenting om, men mulig. Det var ganske stille fra den fronten på valgdagen så vidt jeg vet; noe loven krever. Men den krever ikke stillhet fra dagene før eller etter. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Dudeliduu skrev (4 minutter siden): Har han det mens det fremdeles var mulig å stemme? I så fall alvorlig. Hvis ikke er det en ikke-sak Siste dag av RNC. Dette er langt fra det eneste eksempelet på brudd på hatch act fra Trump. 3 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Trump straks live fra WH. Det er fortsatt corona-restriksjoner i briefingrommet, hvor de har rigget seg til: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg