Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Var ei eller annen dame som representerte Arizona på CNN nå nettopp. Endelig svar der får vi mest sannsynlig ikke før natt til lørdag norsk tid. Så da tviler jeg veldig sterkt på at vi får noen avgjørelse før tidligst i morgen kveld, når PA nærmer seg ferdig. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Vanity Fair skrev faktisk at Trump ringte Murdoch i går for å klage. Vanskelig å bekrefte, men ikke akkurat umulig å se for seg at Trump gjorde dette 😛 Har ringte jo inn på Fox & Friends og sutret her om dagen, så jeg tviler ikke et sekund på at han ringte Murdoch. De kjenner hverandre også. For en cry-baby! 😂 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) NYT: More than 35,000 mail-in ballots in Allegheny County, Pa. (Pittsburgh) will not be reported today, because of state rules and court orders. The Trump campaign filed suit in federal court seeking to stop the counting in Philadelphia, arguing that its observers were denied proper access. A hearing was set for 5:30 p.m. Endret 5. november 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Georgia: Biden er bare litt over 9000 stemmer fra Trump nå. 6300 stemmer ble nettopp lagt til og Biden tok rundt 75% av disse. Rundt 39.000 stemmer gjenstår. Biden trenger dermed rundt 62% av disse hvis det er estimert riktig antall gjenværende stemmer (tror jeg!). Endret 5. november 2020 av Snikpellik 2 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 4 minutes ago, Snikpellik said: NYT: More than 35,000 mail-in ballots in Allegheny County, Pa. (Pittsburgh) will not be reported today, because of state rules and court orders. Interessant at Trump altså får viljen sin. Stop the count Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 GA er nå nede i 9000 stemmer i favør Trump. Men det er nok for få stemmer igjen å telle nå, vel? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): GA er nå nede i 9000 stemmer i favør Trump. Men det er nok for få stemmer igjen å telle nå, vel? 39.000. Det kan faktisk gå. 1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): GA er nå nede i 9000 stemmer i favør Trump. Men det er nok for få stemmer igjen å telle nå, vel? skal være 39.000 fler å telle opp (ifølge post over her) det kan fint holde for Biden-seier 1 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Helt vilt! Takk for info, begge to! EDIT: Det skulle i følge min mattekunnskaper bety at Biden trenger 61% av de siste 39000 stemmene for at det skal være likt (ca) Endret 5. november 2020 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 bshagen skrev (6 minutter siden): Helt vilt! Takk for info, begge to! EDIT: Det skulle i følge min mattekunnskaper bety at Biden trenger 61% av de siste 39000 stemmene for at det skal være likt (ca) Det tror jeg er riktig, jeg kom til ca 62% i posten lenger opp (men har elendige mattekunnskaper) 😛 Ekstremt spennende. Helt sykt om GA går for Biden 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Gleder meg til filmen "Donald J. Trump: Vampire Hunter" nå altså... 3 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Snikpellik skrev (6 minutter siden): Helt sykt om GA går for Biden hvis Biden tar GA har han 269 og så må vi seigpines ytterligere timer/døgn på siste avgjørende delstat 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 WiiBoy skrev (3 minutter siden): Hva mener de er problemet med at Arizona ble meldt så tidlig? Stemmene til slutt teller jo uansett, og det påvirker jo ingen ettersom valget er avsluttet. Trodde nesten DT skulle elsket å tvinge MSM og Demokratene til å krype til korset og gi Arizona tilbake til han.. Han er jo veldig interessert i å virke større enn han egentlig er då. Kan jo sikkert høyre med Stormy Daniels om det er nåken grunn for det. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 326 000 stemmer gjenstår i PA ifølge PA sine sider Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Ingen skam lenger nå: 4 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): 326 000 stemmer gjenstår i PA ifølge PA sine sider i Arizona gjenstår bare en jævla uåpnet stemmeseddel, men han som har den nekter å åpne den. De driver å løper etter ham nå for å få slutt på tullet! (har jeg på følelsen da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg