Gå til innhold

Presidentvalget 2020 - Valguken

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
afterall skrev (3 minutter siden):

Trump-teamet i Arizona holder pressekonferanse:

Og der ster vi de står å gauler "COUNT OUR VOTES" , samtidig som de i Georgia og Pennsylvania roper "STOP THE COUNT", og Donald og hans team står 100% bak det.. Jeg blit helt paff. Dette ligner mer og mer på idiocracy

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (Akkurat nå):

Og der ster vi de står å gauler "COUNT OUR VOTES" , samtidig som de i Georgia og Pennsylvania roper "STOP THE COUNT", og Donald og hans team står 100% bak det.. Jeg blit helt paff. Dette ligner mer og mer på idiocracy

Jepp.

På pressekonferansen gjentar de igjen og igjen at Trump vil vinne Arizona (som jo ikke er umulig), men de beskylder også demokratene og valgansvarlig i Arizona for valgjuks.

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev (Akkurat nå):

Ikkje bare det. Men dei klarte å stå å lire fra seg om kor store offer dei er for Media (Fox bla.a) som dei meinte ga Arizona til Biden for tidlig. Kva var det ikkje Trump gjorde då? Seinast igår.. Latterlig gjeng dei er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, blured said:

Er faktisk litt skummel taktikk at de begynner å dra inn GOP / Det Republikanske partiet. For trusselen er rell, Donald Trump har mange velgere som er fantatiske tilhengere av han, og han kan derfor klare å vende de mot partiet.

Tja. Det hadde jo vært supert om Trump stilte til valg som uavhengig kandidat i 2024! Da hadde republikanerne slitt veldig med å vinne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
1 minute ago, Espen Hugaas Andersen said:

Tja. Det hadde jo vært supert om Trump stilte til valg som uavhengig kandidat i 2024! Da hadde republikanerne slitt veldig med å vinne.

Det er ikke derfor jeg tenker det er skummelt. Donald Trump bryr seg ikke om det Republikanske partiet. Jeg tenker det er skummelt fordi han kan reelt få velgere til å sitte på gjerdet ved fremtidige valg, slik at Demokratene vinner. Dette er Donald Trump hevngjerrig nok til å gjøre. Altså kan en slik taktikk de begynner med nå, føre til at flere enn bare Trump og hans advokater forsøker å dra i land denne seieren på ulovlig vis. Evnt, en bredere støtte for å ikke akseptere valgresultatet.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (16 minutter siden):

Dette betyr at det virkelig kan nærme seg at noen caller Nevada for Biden. Blir det Fox News som erklærer Biden som USAs 46. president?

Om det skjer så kommer Trump til å klikke på Fox! Han kommer til å saksøke Murdoch 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
bshagen skrev (3 minutter siden):

Om det skjer så kommer Trump til å klikke på Fox! Han kommer til å saksøke Murdoch 😂

Vanity Fair skrev faktisk at Trump ringte Murdoch i går for å klage. Vanskelig å bekrefte, men ikke akkurat umulig å se for seg at Trump gjorde dette 😛 

• Liker 2
Lenke til kommentar
17 minutes ago, Pallehysa said:

Ikkje bare det. Men dei klarte å stå å lire fra seg om kor store offer dei er for Media (Fox bla.a) som dei meinte ga Arizona til Biden for tidlig. Kva var det ikkje Trump gjorde då? Seinast igår.. Latterlig gjeng dei er.

Hva mener de er problemet med at Arizona ble meldt så tidlig? Stemmene til slutt teller jo uansett, og det påvirker jo ingen ettersom valget er avsluttet. Trodde nesten DT skulle elsket å tvinge MSM og Demokratene til å krype til korset og gi Arizona tilbake til han..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...