Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Noen må forklare for meg hvordan de kalte Virginia for Biden etter bare 8% opptelte stemmer og Trumps ledelse fortsetter å øke 🤔 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Pallehysa skrev (1 minutt siden): Ja Trump tar nok Florida. Desverre. Valget hadde vel i teorien vært over om Biden tok Florida? Ja, hadde Biden tatt Florida ville det sett veldig mørkt ut for Trump. De fleste har forventet at Trump vinner Florida. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 1 minute ago, Pallehysa said: Ja Trump tar nok Florida. Desverre. Valget hadde vel i teorien vært over om Biden tok Florida? Biden leder STORT i Florida blant trans/homo/++ befolkningen. Desverre ikke nok. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 34 minutes ago, blured said: Noen som har tips til sider med både bra grafikk og raske oppdateringer? (NRK sin har jo den store mangelen at du ikke kan zoome inn per stat, og se variasjonen i valgdistriktene der). https://results.decisiondeskhq.com/ Kanskje denne? Trump må nok vinne Florida ja.... Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 2 minutes ago, Thorny said: Noen må forklare for meg hvordan de kalte Virginia for Biden etter bare 8% opptelte stemmer og Trumps ledelse fortsetter å øke 🤔 Tipper de bruker en dataprogram til å beregne hvem som vinner. Biden gjorde det bedre enn forventet i noen counties og derfor sa den at Biden vil vinne. 1 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Just now, Camlon said: Tipper de bruker en dataprogram til å beregne hvem som vinner. Biden gjorde det bedre enn forventet i noen counties og derfor sa den at Biden vil vinne. Det er eneste jeg kan tenke meg også. Men det virker litt useriøst å kalle en hvilken som helst stat med mindre enn 8%. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Uberbox skrev (3 minutter siden): Biden leder STORT i Florida blant trans/homo/++ befolkningen. Desverre ikke nok. Litt rart egentlig. Såg du ikkje Trump danse til Village People? 1 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Virginia, 18% opptalt, Trump-ledelse øker igjen til 58-40 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Nå begynner The Hill (som er center og derfor mer interessante i min oppfatning) sin valgsending. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Thorny skrev (1 minutt siden): Nå begynner The Hill (som er center og derfor mer interessante i min oppfatning) sin valgsending. Tror du stemmene ikkje er lik om det er fra høgre, venstre eller center? 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Thorny skrev (1 minutt siden): Det er eneste jeg kan tenke meg også. Men det virker litt useriøst å kalle en hvilken som helst stat med mindre enn 8%. Også Associated Press har kåret Biden til vinner i Virginia. Dette fordi Trump ville trengt langt flere stemmer før Fairfax County er opptalt. 1 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Just now, Pallehysa said: Tror du stemmene ikkje er lik om det er fra høgre, venstre eller center? Selvfølgelig. Men deres kommentarer er langt mer interessante fordi de er mer nøytrale. 1 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 New York Times spår Florida til Trump med 95% sikkerhet. Antagelig vinner han med over 3 poengs margin som er uvanlig høyt. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 2 minutes ago, Thorny said: Selvfølgelig. Men deres kommentarer er langt mer interessante fordi de er mer nøytrale. Hvis man vil ha MSM så kan man tune in på NRK eller VG/DB Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 2 minutes ago, Uberbox said: Hvis man vil ha MSM så kan man tune in på NRK eller VG/DB Jeg ville ikke fulgt med på VG hvis jeg var deg. Ifølge VG, Biden vinner Indiana med 17% stemmer opptelt og med 2020-01-30T23:00:00,000Z stemmer. Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Just now, Camlon said: Jeg ville ikke fulgt med på VG hvis jeg var deg. Ifølge VG, Biden vinner Indiana med 17% stemmer opptelt og med 2020-01-30T23:00:00,000Z stemmer. Virker som om veldig mye av dette er basert på datautregninger med minimalt datagrunnlag. Skjønner ikke at de tør å kalle stater med <8% opptalte stemmer. Jeg så til og med en med 0% og 0 stemmer totalt (Maryland) som ble kalt for Biden, så ingen anelse hva det er basert på... Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 FOX News gjorde en exit-poll med konkrete spørsmål... 72% av velgere de spurte ville ha et offentlig helsesystem 😆 I stedet for en kandidat som kjører på det, som Bernie Sanders, så har vi Joe Biden... jeg bare skjønner ikke. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Florida til Trump... Lenke til kommentar
afterall Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg følger CNN sin dekning på nett, og de er de mest konservative og forsiktige av alle jeg følger nå, med 30-26 fordeling så langt. 2 Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 2 minutes ago, afterall said: Jeg følger CNN sin dekning på nett, og de er de mest konservative LOL :D: D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg