Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Vaniman skrev (4 minutter siden): Nevada blir game over for Trump. Når Nevada kommer inn til Biden, er det avgjort. (PA lar nok vente på seg). Bare dritt at vi med all sannsynlighet må vente helt til 17-18 i morgen før det kommer så mye nytt derfra. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 God og sterk tale fra Biden. Rolig og behersket. Tok noen fraser ut fra ordboken til Obama også. 2 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Så dement som høyresiden skal ha ham til å være, så framtrer han jo ganske bra, særlig med det enorme trøkket og de lange dagene og nettene han har hatt i lang tid nå. 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Splittet ut: Hold denne tråden relevant til valget direkte. Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Reg2000 skrev (5 minutter siden): Det er langt farligere å la Trump få komme med slike uttalelser som oppfordrer til å ødelegge et demokratisk valg, samt oppfordre til vold mot de som gjør jobben sin ved å telle stemmer. Når har han oppfordret til vold? Fiffig hvordan ethvert kall til handling liksom er ensbetydende med vold i demokratenes øyne. Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Vi får håpe det ikke har vært mye valgjuks. Det er nok alltid noe juks ved valg. Men vi får håpe det ikke har vært så mye at Trump nekter å gå av og at det blir opptøyer. Jeg vil heller at Biden skal vinne, enn at det skjer, selv om jeg støtter Trump. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Trumps pressetalskvinne: 1 1 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 afterall skrev (3 minutter siden): Så dement som høyresiden skal ha ham til å være, så framtrer han jo ganske bra, særlig med det enorme trøkket og de lange dagene og nettene han har hatt i lang tid nå. Han karen der er proppet med prestasjonsfremmende midler, det kan jeg love deg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Tweet fra Biden: 5 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Gomby skrev (2 minutter siden): Han karen der er proppet med prestasjonsfremmende midler, det kan jeg love deg. Nå er ikke jeg noen medisinsk ekspert, men i hvilken grad hjelper slikt på demens? 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Sterke ord fra Trump jr. Åpenbart at juks foregår i Pennsylvania. Beskyldningene kan enkelt bevises. Usmakelig av NRK å kutte Guiliani midt i talen. Mistenkelig at vi ikke får høre argumentene ut. Endret 4. november 2020 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 afterall skrev (Akkurat nå): Nå er ikke jeg noen medisinsk ekspert, men i hvilken grad hjelper slikt på demens? Det gjør en kvikkere i huet. 1 Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Snikpellik skrev (20 minutter siden): Bidens tale nå synes jeg var veldig god og forsonenende. Det var "presidential" som man sier. Enig i det. Jeg er ikke på noen måte en fan av Biden, men etter fire år med den meningsløse babblingen til Trump, er det flott å høre på noen som kan snakke med litt verdighet. Hvis Biden vinner så kan vi kanskje til og med få høre en amerikansk president som klarer å snakke en setning eller to uten å lyve? 4 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Gomby skrev (4 minutter siden): Det gjør en kvikkere i huet. Isåfall burde de kjøre full Steroid kur på Trump.... 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Fire stater igjen. Men muligens lang ventetid... Sjansen er klart større for Biden, men Trump KAN fortsatt vinne. Glem ikke det! Nevada kan avgjøre, eller bikke. Arizona kan bikke. Endret 4. november 2020 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Fox News gir 264 valgmenn til Biden nå: https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Snikpellik skrev (4 minutter siden): Fire stater igjen. Men muligens lang ventetid... Sjansen er klart større for Biden, men Trump KAN fortsatt vinne. Glem ikke det! Nevada kan avgjøre, eller bikke. Arizona kan bikke. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Pc Lynet skrev (1 minutt siden): Fox News gir 264 valgmenn til Biden nå: https://www.foxnews.com/elections/2020/general-results De inkluderer AZ, som bare noen medier har kallet for Biden ennå, og Michigan, som andre har begynt å kalle for Biden. 1 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 SilverShaded skrev (Akkurat nå): Hva slags beviser og/eller medisinske kvalifikasjoner har du for å påstå noe sånt ? Dette er faktisk ikke Twitter. Er åpenbart hvis du ser hvor håpløst inkonsistent han presterer. I det ene øyeblikk forveksler han Trump med George Bush, og i neste øyeblikk virker han relativt "normal" (debatten) Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Trump tar Alaska, Pensylvania, North Carolina og Georgia. Biden tar Arizona og Nevada. Da har Biden 270. Nøyaktig 270. Folkets vilje indeed. Så vidt du klarte å slå Trump på målstreken til tross for alt han står for og har foretatt seg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg