Gå til innhold

Presidentvalget 2020 - Valguken

Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165
Vaniman skrev (4 minutter siden):

Nevada blir game over for Trump. Når Nevada kommer inn til Biden, er det avgjort. (PA lar nok vente på seg). 

Bare dritt at vi med all sannsynlighet må vente helt til 17-18 i morgen før det kommer så mye nytt derfra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reg2000 skrev (5 minutter siden):

Det er langt farligere å la Trump få komme med slike uttalelser som oppfordrer til å ødelegge et demokratisk valg, samt oppfordre til vold mot de som gjør jobben sin ved å telle stemmer.

Når har han oppfordret til vold?

Fiffig hvordan ethvert kall til handling liksom er ensbetydende med vold i demokratenes øyne.

Lenke til kommentar

Vi får håpe det ikke har vært mye valgjuks. Det er nok alltid noe juks ved valg. Men vi får håpe det ikke har vært så mye at Trump nekter å gå av og at det blir opptøyer. Jeg vil heller at Biden skal vinne, enn at det skjer, selv om jeg støtter Trump. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
afterall skrev (3 minutter siden):

Så dement som høyresiden skal ha ham til å være, så framtrer han jo ganske bra, særlig med det enorme trøkket og de lange dagene og nettene han har hatt i lang tid nå. 

Han karen der er proppet med prestasjonsfremmende midler, det kan jeg love deg.

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (20 minutter siden):

Bidens tale nå synes jeg var veldig god og forsonenende. Det var "presidential" som man sier.

Enig i det. Jeg er ikke på noen måte en fan av Biden, men etter fire år med den meningsløse babblingen til Trump, er det flott å høre på noen som kan snakke med litt verdighet. Hvis Biden vinner så kan vi kanskje til og med få høre en amerikansk president som klarer å snakke en setning eller to uten å lyve? :new_woot:

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
SilverShaded skrev (Akkurat nå):

Hva slags beviser og/eller medisinske kvalifikasjoner har du for å påstå noe sånt ? Dette er faktisk ikke Twitter.

Er åpenbart hvis du ser hvor håpløst inkonsistent han presterer. I det ene øyeblikk forveksler han Trump med George Bush, og i neste øyeblikk virker han relativt "normal" (debatten)

Lenke til kommentar

Trump tar Alaska, Pensylvania, North Carolina og Georgia.

Biden tar Arizona og Nevada.

Da har Biden 270.

Nøyaktig 270.

Folkets vilje indeed. Så vidt du klarte å slå Trump på målstreken til tross for alt han står for og har foretatt seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...