blured Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Noen som har tips til sider med både bra grafikk og raske oppdateringer? (NRK sin har jo den store mangelen at du ikke kan zoome inn per stat, og se variasjonen i valgdistriktene der). Lenke til kommentar
afterall Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Biden leder foreløpig Florida med 52%, etter at 37% av stemmene er talt opp, ifølge tv2 live nå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 blured skrev (2 minutter siden): Noen som har tips til sider med både bra grafikk og raske oppdateringer? (NRK sin har jo den store mangelen at du ikke kan zoome inn per stat, og se variasjonen i valgdistriktene der). CNN: https://edition.cnn.com/election/2020/results/president?iid=politics_election_national_map 1 Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Javell, har nok misforstått da at biden skulle forby fracking, leste det på en miljøside så jeg trodde det var planen hans. Da er det egentlig ikke så nøye hvem som vinner for meg. Hvilken som helst ut av de som blir å svekke dollaren så jeg kan kjøpe ting litt billigere igjen Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Just now, Snikpellik said: CNN: https://edition.cnn.com/election/2020/results/president?iid=politics_election_national_map Ja den jeg endte opp med å bruke. Men skulle gjerne hatt litt "større" grafikk / mer zoom. https://results.decisiondeskhq.com/ - denne siden var også bra, men virker som om den får tallene sine i litt annet tempo. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) blured skrev (3 minutter siden): Ja den jeg endte opp med å bruke. Men skulle gjerne hatt litt "større" grafikk / mer zoom. https://results.decisiondeskhq.com/ - denne siden var også bra, men virker som om den får tallene sine i litt annet tempo. New York Times sin variant er kanskje litt bedre enn CNN sin: https://www.nytimes.com/interactive/2020/11/03/us/elections/results-president.html EDIT: Og den oppdaterer seg live, uten at man trenger å oppdatere i nettleseren. Endret 4. november 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Han ene "eksperten" til TV 2 sier jo stikk motsatt av alt jeg har hørt og lest. Han sa at "sosialistretorikken gikk hjem" hos konservative latinoer i Florida. Og at venstresiden i det Demokratiske partiet har dratt partiet mot venstre. Men ingen av delene er sant. Konservative latinoer stemmer i stor grad republikansk, og er mer opptatt av ting som abort og høyesterett. Og Biden har gjort nøyaktig null konsesjoner til venstresiden i det demokratiske partiet. Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 10 minutes ago, Lypsyls said: Javell, har nok misforstått da at biden skulle forby fracking, leste det på en miljøside så jeg trodde det var planen hans. Det er stor sjans for at har hørt riktig, Biden endrer fullstendig budskap avhengig av publikum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 I følge nålen til NY times er det stor sjanse for at Trump tar Florida. https://www.nytimes.com/interactive/2020/11/03/us/elections/forecast-president.html?action=click&module=Spotlight&pgtype=Homepage Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Biden gjør det dårligere en del steder i Florida enn Hillary gjorde. Er nok veldig mange som stemmer imot systemet i år igjen... Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Hva driver de med på NRK? De kaller Virginia for Biden. Men det er bare 8% stemmer opptalt og Trump leder 50-48 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Ser ut som de fleste får rett i rødt Florida foreløpig! Lenke til kommentar
jallajall Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Hvordan kan man egentlig si at xx% av stemmene er talt opp i Florida når ikke alle valglokalene er stengt enda? Eller er det mer presist xx% av stemmene som er kommet inn til de lokalene som har stengt? Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Thorny skrev (Akkurat nå): Hva driver de med på NRK? De kaller Virginia for Biden. Men det er bare 8% stemmer opptalt og Trump leder 50-48 Fox News kaller også Virginia for Biden. Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 jallajall skrev (1 minutt siden): Hvordan kan man egentlig si at xx% av stemmene er talt opp i Florida når ikke alle valglokalene er stengt enda? Eller er det mer presist xx% av stemmene som er kommet inn til de lokalene som har stengt? Tror de begynner å telle før valglokalene stenger. Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Just now, Gomby said: Fox News kaller også Virginia for Biden. Virker rart med bare 8% opptalt og en Trump-ledelse. Det må vel i så fall være at Trump har gjort det katastrofalt dårlig i counties han tidligere har gjort det bedre. Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Virginia, 9% nå, Trump-ledelsen øker til 52-46 EDIT: 12%, Trump-ledelse øker til 56-42 Endret 4. november 2020 av Thorny Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Snikpellik skrev (5 minutter siden): Ser ut som de fleste får rett i rødt Florida foreløpig! Er ikkje det eg får av informasjon. Biden leder Florida. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Pallehysa skrev (2 minutter siden): Er ikkje det eg får av informasjon. Biden leder Florida. Han leder Florida nå, men fylkene i nordvest som tradisjonelt er svært republikanske er ikke telt med enda, siden de ligger i en annen tidssone. Dermed peker pilene nå på at Trump tar Florida, men det er veldig jevnt. Biden gjør det bedre i noen tradisjonelle republikanske fylker og blant eldre, men dårligere enn ventet i f.eks folkerike Miami-Dade i sør. Endret 4. november 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Han leder Florida nå, men fylkene i nordvest som tradisjonelt er svært republikanske er ikke telt med enda, siden de ligger i en annen tidssone. Dermed peker pilene nå på at Trump tar Florida, men det er veldig jevnt. Biden gjør det bedre i noen tradisjonelle republikanske fylker og blant eldre, men dårligere enn ventet i f.eks Miami-Dade i sør. Ja Trump tar nok Florida. Desverre. Valget hadde vel i teorien vært over om Biden tok Florida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg