Betroz Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 5 hours ago, Pallehysa said: Deep state? Du liret jo nettopp fra deg eit par strofer fra Deep state 101. Eller er det Qanon du meiner? Om man kaller det for Deep State, Military Industrial Complex, eliten, Illuminati eller hva spiller ingen rolle for meg. Jeg mente Qanon ja, og nei det er ikke der jeg har det fra. Jeg følger ingen slik gruppe av noe slag, og ikke leser jeg slikt fra Facebook eller annet tullball. Hold antagelsene dine for deg selv Hint : Edward Snowden er ikke den eneste som har lekket informasjon fra innsiden. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) cacb skrev (6 minutter siden): Joe Biden: "We have put together I think the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics." Du blir avkledd kvar gang du spyr ut med misinformasjon, men håper denne spaghettien henger? Uten å satt meg inn i saka. Kan det tenkast at han snakker om ein organisasjon som bekjemper valg bedrageri? Og at dei høgre ekstreme fundamentalistene du kontinuerlig linker "info" fra, spinner dette i ein retning som er totalt motsatt av det som er faktum? Kan legge til. Kva tenker du er motivet til Trump sin pressesekretær i å linke slik missinformasjon? Om det er opptøyer og vold dei er ute etter, er taktikken spot on. Endret 4. november 2020 av Pallehysa 6 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) cacb skrev (9 minutter siden): Joe Biden: "We have put together I think the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics." Denne er "gammel", og debunket. Dette er hva Trump-supportere liker å kalle fake news. Klippet er tatt ut av kontekst, og det han sier før og etter er klippet bort. Biden snakker om organisasjonen med advokater de har satt opp nettopp for å bekjempe valgjuks. Talen handlet om nettopp hvordan man kan avdekke eventuelt juks. Så dette er klassisk desinformasjon du plutselig finner det betimelig å servere oss i denne tråden. Det er trist at det kommer direkte fra det hvite hus, og at noen lettlurte går på limpinnen. Normal dekning av saken fra en nøytral kilde: Biden pulls together hundreds of lawyers as a bulwark against election trickery https://www.reuters.com/article/us-usa-election-biden-idUSKBN24305H Diskutert tidligere i denne tråden. Endret 4. november 2020 av Snikpellik 9 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Betroz skrev (2 minutter siden): Om man kaller det for Deep State, Military Industrial Complex, eliten, Illuminati eller hva spiller ingen rolle for meg. Jeg mente Qanon ja, og nei det er ikke der jeg har det fra. Jeg følger ingen slik gruppe av noe slag, og ikke leser jeg slikt fra Facebook eller annet tullball. Hold antagelsene dine for deg selv Hint : Edward Snowden er ikke den eneste som har lekket informasjon fra innsiden. Har aldri sagt at du støtter Qanon. Men det Republikanske partiet har ansatt ein slik person i eit av dei høgste setene i landet. Forteller det deg nåke om partiet? Ellers er "Deep State" ein del av Qanon konspirasjonen. Samme søpplet, bare ein annen innpakning. 3 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 1 minute ago, Pallehysa said: Ellers er "Deep State" ein del av Qanon konspirasjonen. Samme søpplet, bare ein annen innpakning. Den konklusjonen har du brukt lang tid på tenker jeg... Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Betroz skrev (Akkurat nå): Den konklusjonen har du brukt lang tid på tenker jeg... Kva meiner du? Skreiv det nettopp. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Er litt karma at Trump kan ende opp med å tape dette valget pga John McCain. 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 7 minutes ago, Snikpellik said: Høy valgdeltakelse! Og like vel har Biden en reel sjanse for å tape. USA har virkelig ikke et demokrati. Det sykeste er at electoral college, ble laget for at slave stater skulle ha mer makt, USA er fremdles holdt gissel av sin egen fortid. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Ny tweet fra Trump: Spoiler Endret 4. november 2020 av Snikpellik 3 2 Lenke til kommentar
sam11net Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Gunfreak skrev (1 minutt siden): Og like vel har Biden en reel sjanse for å tape. USA har virkelig ikke et demokrati. Det sykeste er at electoral college, ble laget for at slave stater skulle ha mer makt, USA er fremdles holdt gissel av sin egen fortid. Det er sant, men populasjonsvekst vil fikse dette til slutt.... noen sier det blir demokratisk styring fra 2022, og til evigheten... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Ny tweet fra Trump: Er det mulig? Har han hørt om Coronney fra Wuhan???? Såklart er det mange som stemmer post, hvem vet det kan være til fordel for Donalden også??? 3 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Ny tweet fra Trump: Kjem ikkje som ein overraskelse. Er jo den narrativen Trump har spunnet i forkant. Synd den ikkje passer så godt da, då det er heilt vanlig å telle stemmer dagen etter valgurnene stenger. Han hadde sikkert håpet at det skulle dra ut ei veke eller to. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Snikpellik skrev (2 minutter siden): Ny tweet fra Trump: Best å avslutte før han taper noe mer 🙂 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Snikpellik skrev (2 minutter siden): Ny tweet fra Trump: lukter litt allerede at han må bæres ut med makt fra WH hvis han taper 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Skjønner godt han er skeptisk jeg. Om man kjenner demokratene så vet man at som de juksemakerne de er så vil de gjøre alt for å vinne et valg. Ser jo litt suspekt ut at demokratiske stemmer plutselig skal gjøre store byks akkurat der det passer seg? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 blured skrev (6 minutter siden): Er litt karma at Trump kan ende opp med å tape dette valget pga John McCain. Hvordan? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Mr.M skrev (1 minutt siden): lukter litt allerede at han må bæres ut med makt fra WH hvis han taper Hehe, det skal litt til tror jeg, men tweeten er definitivt ikke bra i det hele tatt. Sår tvil om demokratiet og mobiliserer tilhengere til eventuelle protester og øker risikoen for sammenstøt, vold og kaos. Bare ved å late som han ikke forstår valgsystemet i landet han leder. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Populært innlegg Del Skrevet 4. november 2020 Tåkefyrste skrev (Akkurat nå): Ser jo litt suspekt ut at demokratiske stemmer plutselig skal gjøre store byks akkurat der det passer seg? Det er ikke suspekt, dette er avklart og spådd for lenge siden da poststemmer telles opp til slutt i WI, MI og PA som er forventet å være tette stater. Vi så det også i natt, bare motsatt vei - at Biden tok ledelsen i stater hvor forhånds- og poststemmer teltes opp først, deretter kom valgdagsstemmene som tippet det i Trumps retning. 7 3 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Skjønner godt han er skeptisk jeg. Om man kjenner demokratene så vet man at som de juksemakerne de er så vil de gjøre alt for å vinne et valg. Ser jo litt suspekt ut at demokratiske stemmer plutselig skal gjøre store byks akkurat der det passer seg? Ironien er selvfølgelig totalt skjult for Trumpistene. 4 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 2 minutes ago, Snikpellik said: Bare ved å late som han ikke forstår valgsystemet i landet han leder. Skal ikke se bort fra at han er for dum til å forstå det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg