geirfugl Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 5 minutes ago, Betroz said: Folk tror på illusjoner om et velfungende demokrati. I praksis er det ett parti. Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske tar du lykken fra ham med det samme. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Biden leder i Wisconsin! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 bshagen skrev (4 minutter siden): Jesus, gidder du? Jeg følger med på golf, jeg golfer selv - og hun fortalte dette selv i et intervju i sommer en gang Var du som begynte det. Men ok skal la det ligge. Men jeg mener fortsatt han ikke blir dømt for noe med eller uten Tutta på golfbanen. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 geirfugl skrev (3 minutter siden): Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske tar du lykken fra ham med det samme. Men i dette tilfellet er det jo åpenbart at påstanden om at det kun er eit parti som er løgn. Det er jo det samme som å påstå at stemmer har ingen innvirkning på politikken, som er beviselig feil. Obama vs Trump sin politikk. Heilt likt? 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Breaking - Det meldes om at Biden har gått opp i ledelsen i Wisconsin: "This could be pretty major. Decision Desk HQ has apparently gotten its hands on the Milwaukee City absentees and now has Biden 20,000 votes ahead in Wisconsin." https://fivethirtyeight.com/live-blog/2020-election-results-coverage/ https://results.decisiondeskhq.com/ 3 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Betroz skrev (9 minutter siden): Nei, jeg tror ikke på den illusjonen heller gitt. Deep state? Du liret jo nettopp fra deg eit par strofer fra Deep state 101. Eller er det Qanon du meiner? Endret 4. november 2020 av Pallehysa 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 IT-Henrik skrev (1 minutt siden): Biden leder i Wisconsin! Med under en 0.5% og 94% opptelt! Så ufattelig gjevnt! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Sa i natt at jeg tror Biden tar Wisconsin, mens Trump såvidt kan ta Michigan. PA er umulig å si. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 I følge 538 er over 3 av 4 som stemte via post i Pennsylvania registrerte demokrater. https://fivethirtyeight.com/features/why-pennsylvanias-vote-count-could-change-after-election-night/ 2 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Red Frostraven skrev (3 minutter siden): I følge 538 er over 3 av 4 som stemte via post i Pennsylvania registrerte demokrater. https://fivethirtyeight.com/features/why-pennsylvanias-vote-count-could-change-after-election-night/ EDIT: det står jo i artikkelen. Men dette er beregnet på Primary. Thriller! Hva sier prognosene ut ifra disse tallene sammenlignet med de som allerede er inne? Sitter på mobilen, så knotete å regne ut her jeg er 😬 Endret 4. november 2020 av bshagen Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 20 minutes ago, Nerowulf said: Vet vi cirka hvor stor prosentandel dette er og hvor mange fre dem og rep som stemmer på den måten? Pennsylvania så gjenstår 36 % av stemmene, og trump leder med 12,6 %. Klarer demokratene å ta igjen dette tro? Med de tallen så må Biden ha minst 61,2% av de stemmene som ikke er talt opp. Det er ikke usannsynlig.. ps. antall stemmer som gjenstår er et anslag og ikke noe nøyaktig tall etter hva jeg har hørt. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 NY Times mener fortsatt Georgia vil gå til Biden. Trump leder, men nåla er på Bidens side. 92% telt opp. 3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Det er så frustrerende. Republikanerene kan spa opp en ovemoden nepe og dyppe den i avføring fra okser -- og deres velgere vil heller spise den enn hva det demokratiske partiet har laget på kjøkkenet. 3 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Red Frostraven skrev (1 minutt siden): Det er så frustrerende. Republikanerene kan spa opp en ovemoden nepe og dyppe den i avføring fra okser -- og deres velgere vil heller spise den enn hva det demokratiske partiet har laget på kjøkkenet. Mange vil til og med påstå at mat laget på kjøkkenet er det samme som ein overmoden nepe som er dyppet i avføring. Ingen forskjell. Det er det samme. Endret 4. november 2020 av Pallehysa Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Pallehysa skrev (Akkurat nå): Mange vil til og med påstå at mat laget på kjøkkenet er det samme som ein overmoden nepe som er dyppet i avføring. Demokratiske kokker har bias, vet du. Skjønner seg ikke på mat, og tror at fullkorn og grønne grønnsaker er sunne. 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Snikpellik skrev (21 minutter siden): Sa i natt at jeg tror Biden tar Wisconsin, mens Trump såvidt kan ta Michigan. PA er umulig å si. Taper Trump Michigan er det vel kjørt hvis jeg teller riktig? Trump må vel ha både MI og PA. Dette kan bli hårfint.... Lenke til kommentar
traveldag Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Gunfreak skrev (50 minutter siden): Demokratene trodde at store flertallet av forhånds stemmene ville være for Biden, det ser ut til å være det store tingen alle hengte seg opp i, Florida hadde enormt mange forhånds stemmer og det samme hadde Texas, begge gikk til Trump, folk ser ut til å tro at Pennsylvania vil være annerledes. Basert på hva aner jeg ikke. I motsetning til mange av de andre statene har PA registrert om forhåndsstemmene er fra registrerte Republikanere eller demokrater. Gjenstår rundt 1.800.000, der 600.000 er fra republikanere og 1.100.00 fra registrerte demokrater. 3 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 KalleKanin skrev (3 minutter siden): Taper Trump Michigan er det vel kjørt hvis jeg teller riktig? Trump må vel ha både MI og PA. Dette kan bli hårfint.... Nei ikkje nødvendigvis. Kan vel klare seg med PA, NV og WI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg