Merko Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) Vinner Biden håper jeg handelsavtalen med kina blir omgjort. Endret 3. november 2020 av Merko 2 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Merko skrev (Akkurat nå): Vinner Biden håper jeg handelsavtalen med kina blir omgjort. Hvorfor det egentlig? Er det en ting trump har gjort nor bra, så er det politikken mot Kina. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Laffe skrev (3 minutter siden): Hvorfor det egentlig? Er det en ting trump har gjort nor bra, så er det politikken mot Kina. Fordi produkter jeg bruker i det daglige blir ubrukelig med handelsavtalen, da kinesiske selskaper ikke kan samarbeide eller kjøpe fra amerikanske selskaper. Så det påvirker meg til en viss grad. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Jeg håper miljøet får fokus, om Biden vinner. Trump har gitt bengen i miljøet og tilogmed trukket USA ut av Parisavtalen. Dette må rettes opp i 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Merko skrev (Akkurat nå): Fordi produkter jeg bruker i det daglige blir ubrukelig med handelsavtalen, da kinesiske selskaper ikke kan samarbeide eller kjøpe fra amerikanske selskaper. Så det påvirker meg til en viss grad. Du vil ha Playstore på din Huawei du 😛 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Synes Trump allerede fremstår som en slagen mann. Og det gjør han nok med god grunn. 3 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 bshagen skrev (3 minutter siden): Du vil ha Playstore på din Huawei du 😛 Vel er ikke til å skyve under en stol at det også ville ha hjulpet. Men Huawei feks er jo et av de mobile selskapene som har vokst raskest de siste årene. Nå som USA har stappet kjepper i hjulene, så havner de langt bakpå. Men sånn generelt så synes jeg selskaper bør kunne få gjøre handel med hverandre utover landegrensene Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 @Merko Skal sies at Huawei stakk bittelitt kjepper i sine egne hjul da de drev av med litt spionasje og slikt. Det var mindre heldig, vil jeg påstå Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): @Merko Skal sies at Huawei stakk bittelitt kjepper i sine egne hjul da de drev av med litt spionasje og slikt. Det var mindre heldig, vil jeg påstå Uten at jeg skal gjøre tråden om til Kinatråd, så tror jeg det aldri ble bevist noen form for spionasje. USA derimot er det jo ikke skjult 😛 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 3 minutes ago, CommanderKeen said: Synes Trump allerede fremstår som en slagen mann. Og det gjør han nok med god grunn. Han er 74 år og har jobbet svært mye siste uken, noe han ikke er vant til. Tror bare ha er utslitt Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Håper at Biden vinner slik at vi kan si at det ihvertfall var noe bra som skjedde i 2020. 6 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Laffe skrev (16 minutter siden): Hvorfor det egentlig? Er det en ting trump har gjort nor bra, så er det politikken mot Kina. Det er det nok delte meninger om, spesielt om man spør amerikanske bønder. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Merko skrev (3 minutter siden): Uten at jeg skal gjøre tråden om til Kinatråd, så tror jeg det aldri ble bevist noen form for spionasje. USA derimot er det jo ikke skjult 😛 https://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Huawei Som sagt, ikke heldig. Men enig med deg, vi får holde oss til dette, så kan vi heller snakke om dette i en annen tråd en annen gang Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 En stemme på Biden er i realiteten en stemme på Harris. Biden viser allerede klare tegn til demens og han kommer aldri i livet til å holde ut i fire år som president. Og HVIS han skulle klare å holde ut så blir han bare værende som en nikkedokke for etablissementet, noe han jo allerede er. Klarer ikke å si et ord uten teleprompter og hjelp fra alle hold. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Gomby skrev (1 minutt siden): En stemme på Biden er i realiteten en stemme på Harris. Biden viser allerede klare tegn til demens og han kommer aldri i livet til å holde ut i fire år som president. Og HVIS han skulle klare å holde ut så blir han bare værende som en nikkedokke for etablissementet, noe han jo allerede er. Klarer ikke å si et ord uten teleprompter og hjelp fra alle hold. Dette er renspikket tull 2 Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 5 minutes ago, Merko said: Uten at jeg skal gjøre tråden om til Kinatråd, så tror jeg det aldri ble bevist noen form for spionasje. USA derimot er det jo ikke skjult 😛 Opprettet dette ønske til forumet pga. din post Innfør en "Stopp avsporing" knapp 1 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 bshagen skrev (2 minutter siden): Dette er renspikket tull Alt du hadde å komme med? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Gomby skrev (4 minutter siden): Alt du hadde å komme med? Du kom jo ikke med noe selv, du slang jo bare noe random dritt om Biden - som ikke hadde noe med politikken å gjøre. Det var ikke mer en et svært billig poeng, og liten grunn til å kommentere nærmere enn det jeg gjorde. 4 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): Du kom jo ikke med noe selv, du slang jo bare noe random dritt om Biden - som ikke hadde noe med politikken å gjøre. Det var ikke mer en et svært billig poeng, og liten grunn til å kommentere nærmere enn det jeg gjorde. En kandidats kognitive evner har ALT med politikken å gjøre. Du derimot, har ikke kommet med noe som helst bidrag til diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg