Zork Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 21 minutes ago, Poor Old Gil said: Trumps "stjernevitne" i fri dressur. Fra komedien "Valley girls go to court"? 3 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Om det er noe helt felles mellom alle i "rigged election"-kampanjen nå, må det være en komplett manglende innsikt i hvor mye de driter seg ut i den ene uttalelsen etter den andre.... eller at de bare driter i det. Pinlig er jo ikke forbokstaven engang. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 De driter i det. Sannhet betyr ingenting. Eller sannhet er hva flertallet av befolkningen tror (eller stilltiende godtar). 2 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Skjønner heller ikke hvordan senatet kan være så stilltiende som de nå er. Kun enkeltpersoner derfra som har kommentert på spesifikke hendelser/uttalelser vel... Frykt for noen former for represalier eller hva? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Republikanarane fryktar Trump. Så enkelt er det. Fordi han har mange supporterar og fordi dei trur han kjem til å stille om 4 år. Aller helst ønsker dei nok at han ikkje vil stille på nytt om 4 år, men dei fryktar at han gjer det, og sidan han har så mange tilhengarar så tør dei ikkje sei imot fordi dei er redd for å ikkje bli gjennvalgt sjølv. Alternativt kanskje til og med redd for reprisaliar frå tilhengarane hans. Kan sjåast på som ein mafiaboss som styrer og som har bermen under seg til å gjere drittjobben (satt på spissen). 1 Lenke til kommentar
Poor Old Gil Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 Slapp Giuliani ut The Kraken her? 1 Lenke til kommentar
graavik Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 1 hour ago, Poor Old Gil said: Slapp Giuliani ut The Kraken her? "What you want is for your your legal team to be cooking with gas, not to just *have* gas" 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Man kan ikke putte stemmesedler inn i «voting machines», Georgia bruker et papirbasert stemmesystem hvor sedlene matches opp med et check-in register gjennom scannere. Det er løgn, som nesten alt annet Trump sier og skriver. 5 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Som ofte tidligere sliter jeg med å bestemme meg for om Trump og leiren hans rett og slett ikke skjønner stemmetelling, valg og hvordan alt foregår eller om de med vilje sprer alle disse "unøyaktighetene". Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Sexylubb1 skrev (2 minutter siden): Som ofte tidligere sliter jeg med å bestemme meg for om Trump og leiren hans rett og slett ikke skjønner stemmetelling, valg og hvordan alt foregår eller om de med vilje sprer alle disse "unøyaktighetene". Ikke enten eller, men både uvitenhet og bevisst trolling. 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Tror det er en god miks. Noen tror på det, andre sprer misinformasjon med vilje. Skjønner det slik at en del mener det er ok å stjele valget så lenge man gjør det for de riktige grunnene. Man må jo unngå at Biden ødelegger landet ved å gjøre det om til en sosialiststat... 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Sexylubb1 skrev (14 minutter siden): Som ofte tidligere sliter jeg med å bestemme meg for om Trump og leiren hans rett og slett ikke skjønner stemmetelling, valg og hvordan alt foregår eller om de med vilje sprer alle disse "unøyaktighetene". Det er lett å ikke tro på noe offisielt hvis du mistenker nesten alle myndigheter. Tro på valgresultatene krever at du mener de fleste arbeiderne er ærlige og ikke jobber sammen til å jukse. Trumpister har ikke trodd på myndighetene i lang tid, det er lite overraskende at tro på «deep State» valgresultatene mangler. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Espen Hugaas Andersen skrev (20 minutter siden): Tror det er en god miks. Noen tror på det, andre sprer misinformasjon med vilje. Skjønner det slik at en del mener det er ok å stjele valget så lenge man gjør det for de riktige grunnene. Man må jo unngå at Biden ødelegger landet ved å gjøre det om til en sosialiststat... Sosialiststat som Norge? Ren fantasi! Lenke til kommentar
Poor Old Gil Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Espen Hugaas Andersen skrev (24 minutter siden): Tror det er en god miks. Noen tror på det, andre sprer misinformasjon med vilje. Skjønner det slik at en del mener det er ok å stjele valget så lenge man gjør det for de riktige grunnene. Man må jo unngå at Biden ødelegger landet ved å gjøre det om til en sosialiststat... Er ikke Biden hardcore Kommunist? Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 2 minutes ago, Poor Old Gil said: Er ikke Biden hardcore Kommunist? Hvis man med "kommunist" mener litt til venstre for høyreekstreme, jepp! 4 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Espen Hugaas Andersen skrev (1 time siden): Hvis man med "kommunist" mener litt til venstre for høyreekstreme, jepp! Biden er ikke i nærheten av å være så høyre. Hans Olav Lahlum plassere ham litt til høyre i Arbeiderpartiet omtrent "sentrum" og Kamala godt til venstre for dette, under valgsendingen. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 Wow. Er dette slik folk ser på USA? Høyreekstremistisk? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 33 minutes ago, bshagen said: Wow. Er dette slik folk ser på USA? Høyreekstremistisk? For tiden ser man mer på USA som en total vits og et patetisk eksempel. USA under Trump har lite med høyre eller venstre å gjøre... det er bare trist og patetisk at en nasjon kan falle så dypt. 2 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 (endret) 17 hours ago, bshagen said: Biden er ikke i nærheten av å være så høyre. Hans Olav Lahlum plassere ham litt til høyre i Arbeiderpartiet omtrent "sentrum" og Kamala godt til venstre for dette, under valgsendingen. Jeg overdrev litt. Men seriøst vil jeg si Biden er nærmere å være høyreekstremist enn å være kommunist. Og jeg vil plassere han såvidt til høyre for sentrum. USA har nesten ingen venstreside å snakke om. Da er det fullstendig bisart å se f.eks eks-cubanere sammenligne Biden med Castro. Og forklare at Trump må vinne ellers vil Biden gjøre med USA som Castro gjorde med Cuba. Jeg kan ikke skjønne hvilken planet de lever på. Endret 5. desember 2020 av Espen Hugaas Andersen 1 3 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. desember 2020 Del Skrevet 5. desember 2020 bshagen skrev (10 timer siden): Wow. Er dette slik folk ser på USA? Høyreekstremistisk? Det er ingen hemmelighet at selv venstresiden i USA, ligger godt til høyre for midtpunktet i et sosialdemokrati som Norge. Men jeg er ikke enig i at de er ekstremistiske, nei! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg