Red Frostraven Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Camlon skrev (20 minutter siden): Digitale dokumenter som noen har brukt ukesvis på å endre kan bli oppdaget av et anti-svindel program. Her beskriver du et dataprogram som skal forandre millioner av stemmer på engang. Det du beskriver her er fullstendig umulig. Den vil ikke engang klare å finne teksten den skal bytte. Du vet ikke hva du prater om. ...ukesvis på å endre..? I 1980, kanskje. 1 Lenke til kommentar
cacb Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 1 minute ago, bshagen said: Ja, men det mangler en haug av demokratiske stemmer. Det er derfor disse ikke er projektert som "avgjort" enda Valgdeltakelsen må være godt over 100% for at Biden skal ta Georgia Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Biden har 220 så langt, og når California kalles for Biden er det 55 derfra. Det blir umm... 275. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 cacb skrev (1 minutt siden): Valgdeltakelsen må være godt over 100% for at Biden skal ta Georgia Kan fort se ut som Trump tar GA ja Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Just now, xRun said: Biden har 220 så langt, og når California kalles for Biden er det 55 derfra. Det blir umm... 275. De fra California inngår i de 220... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 xRun skrev (Akkurat nå): Biden har 220 så langt, og når California kalles for Biden er det 55 derfra. Det blir umm... 275. California må da vært called allerede vel? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Benbjo skrev (Akkurat nå): De fra California inngår i de 220... Er de? Jeg tok meg en lur. Lenke til kommentar
cacb Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Just now, Benbjo said: De fra California inngår i de 220... ja Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 xRun skrev (Akkurat nå): Er de? Jeg tok meg en lur. Lenge siden Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 1 minute ago, cacb said: Valgdeltakelsen må være godt over 100% for at Biden skal ta Georgia Folk tviholder på håpet, ja. Innrøm tapet og gå videre. Blir spennende å se hva Trump gjør denne perioden. Tenker nok at han vil endre på 22 amendment. Har jo hintet om det tidligere. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Innrøm tapet? Det virker da forholdsvis åpent fortsatt: "Right, Nate, but to reiterate what your earlier point, Biden’s win in NE-02 is big, opening up a number of paths for him. Winning NE-02 means he could win the presidency if he wins Arizona — which looks pretty good for Biden with roughly 80 percent of the vote in — and holds onto Michigan, which maybe his Minnesota win is a good sign for, as you said." "We aren’t going to get a call in Georgia tonight, but you can see how much it’s tightened up: Trump now ahead just 2.5 points in reported votes so far." https://fivethirtyeight.com/live-blog/2020-election-results-coverage/ Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 1 minute ago, Red Frostraven said: ...ukesvis på å endre..? I 1980, kanskje. Du kan jo prøve selv. Her er et scannet dokument. Forandre teksten fra B12091001 til A21900110. Lykke til. Du kommer sikker til å si "jeg kan ikke gjøre det, men det finnes folk som kan gjøre det". Ja, det gjør det. Men de er ikke magikere, dataprogrammer kan oppdage at de har byttet teksten og de kan definitivt ikke gå igjennom millioner av bilder og forandre teksten på alle sammen. Spesielt ikke om de må hacke inn i et system, laste ned TB med data og så laste det opp igjen. Hvis du ikke forstår det, så er det fordi du ikke forstår IT. Og hvis du ikke forstår IT, så er du ikke riktig person til å snakke om digital valgfusk. Spoiler 2 Lenke til kommentar
cacb Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Arizona er ikke avgjort Lenke til kommentar
afterall Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 cacb skrev (3 minutter siden): Arizona er ikke avgjort Enig. Fox News er de eneste som ser Arizona som avgjort. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Trump er visstnok rasende over at Fox News kalte AZ for Biden. Straks live uttalelse i østrommet i WH, nå litt forsinket. Stream for dette: Spoiler Endret 4. november 2020 av xRun 2 Lenke til kommentar
Poor Old Gil Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 afterall skrev (1 minutt siden): Enig. Fox News er de eneste som ser Arizona som avgjort. Arizona er avgjort. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Poor Old Gil skrev (2 minutter siden): Arizona er avgjort. Jeg håper jo det. Men velger å også tro at det kanskje er gode grunner til at Fox News foreløpig står alene om dette. Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 xRun skrev (4 minutter siden): Trump er visstnok rasende over at Fox News kalte AZ for Biden. Straks live uttalelse i østrommet i WH, nå litt forsinket. Stygt redd for at han kommer til å skrike om valgfusk, og at demokratene forsøker å stjele valget fra ham. Får lytte etter hundefløyta.... Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Hadde Trump behandlet John McCain med respekt, så tipper jeg han hadde vunnet Arizona. Men hvis han taper på grunn av Arizona så tviler jeg på at han har nok selvinnsikt til å ta på seg skylden. 2 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Trump holder pressekonferanse: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg