Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Thorny skrev (2 minutter siden): CNN-anker brast ut i gråt. Hmm, lurer på hvilken bias CNN har haha Van Jones? Han er ikke anker. Han er politisk kommentator, som har blant annet jobbet i Obama administrasjonen, så hans "bias" bør ikke overraske noen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 4 minutes ago, Thorny said: CNN-anker brast ut i gråt. Hmm, lurer på hvilken bias CNN har haha Kan godt forstå mannen i den grad jeg kan. Rørende og viktig. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 IT-Henrik skrev (Akkurat nå): Van Jones? Han er ikke anker. Han er politisk kommentator, som har blant annet jobbet i Obama administrasjonen, så hans "bias" bør ikke overraske noen. Og har jobbet mye med kriminalreform, gratulerte Trump med signering av vedtak vedtatt i senatet vedr. dette. 2 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Gratulasjoner fra ordførerne i London og Paris: 2 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Rudy Guiliani får vite at Biden er president. Så gøy å sjå kulten fortsette med null sjølinnsikt. Endret 7. november 2020 av Pallehysa 4 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Jeg finner det merkelig at dere tilsynelatende tror Biden kommer til å endre noe som helst. Dette er etablissementets retur til makten. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 IT-Henrik skrev (16 minutter siden): Fint og flott de feirer, men har de glemt av pandemien? Det ser heldigvis ut til at så godt som absolutt alle har på seg munnbind: Lenke til kommentar
xRun Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Biden's first move as president-elect will be to announce a new coronavirus task force in coming days: report https://www.businessinsider.com/biden-to-announce-a-new-coronavirus-task-force-on-monday-2020-11?r=US&IR=T "President-elect Joe Biden will announce a 12-person coronavirus task force on Monday, according to Axios. The task force will be led by former Surgeon General Vivek Murthy, former Food and Drug Administration Commissioner David Kessler, and Yale School of Medicine professor Dr. Marcella Nunez-Smith, according to Axios. By declaring the formation of this task force, Biden signals toward expactations that the coronavirus will continue to be an area of focus even months from now." 5 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Thorny skrev (10 minutter siden): Jeg finner det merkelig at dere tilsynelatende tror Biden kommer til å endre noe som helst. Dette er etablissementets retur til makten. Konspirasjonsteorier tas i ein annen tråd. På resett.no. Biden vil endre presidentskapet fra barnslig, "vil bombe orkaner, injeksere antibac" til å være eit voksent kontor det går an å snakke rasjonelt til. Ikkje vil han grine, sutre og bære seg som eit lite barn, om andre har innspel som utfordrer han. Ikkje vil han presse Ukraina til å bli med i valg kampanjen sin heller. Han vil heller ikkje invitere Russland inn i valg, ei heller prøve å trakke over maktbalansen i USA. Er jo ein start bare det. Endret 7. november 2020 av Pallehysa 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zork Skrevet 7. november 2020 Populært innlegg Del Skrevet 7. november 2020 8 minutes ago, Pallehysa said: Rudy Guiliani får vite at Biden er president. Så gøy å sjå kulten fortsette med null sjølinnsikt. Nesten tragisk hvordan Guiliani har endt opp. Han kunne blitt husket som en av de store i USAs historie og nå er det ingen som vil huske ham som noe annet enn en billig versjon av Gollum som sitter på Trumps skulder mens han stryker Trump over håret og hvisker "my precious...". 11 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Thorny skrev (8 minutter siden): Jeg finner det merkelig at dere tilsynelatende tror Biden kommer til å endre noe som helst. Dette er etablissementets retur til makten. Vet du hva? Jeg tror ikke Biden blir gull og grønne skoger. Men med den nedturen vi har hatt med Trump så er det faen meg lang vei oppover til den kjipe normalen. 8 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Biden kan vel få nobels fredspris for å ikke være trump. 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Bra dem fikk bort den selvopptatte, egosentriske, flåsete figuren oppkalt etter en tegneseriefigur med samme gemytt. Biden vil nok ikke skape fred i verden han heller, men han klarer så vidt jeg har hørt og ordlegge seg slik en voksen person bør gjøre. I mitt hode var Trump et stort null. Endret 7. november 2020 av Bjerknez 7 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 3 minutes ago, Gavekort said: Vet du hva? Jeg tror ikke Biden blir gull og grønne skoger. Men med den nedturen vi har hatt med Trump så er det faen meg lang vei oppover til den kjipe normalen. Som en korrespondent for CNN sa for et par timer siden: "2020 handlet om å fjerne Trump. Å faktisk føre landet i en ny rettning kan vi gjøre i 2024." (Fritt etter hukommelsen.) 6 Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Thorny skrev (13 minutter siden): Dette er etablissementets retur til makten. Kanskje det, men etablissementet er 1000 ganger bedre enn å falle inn i et idiocracy. 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Skurupu skrev (Akkurat nå): Som en korrespondent for CNN sa for et par timer siden: "2020 handlet om å fjerne Trump. Å faktisk føre landet i en ny rettning kan vi gjøre i 2024." (Fritt etter hukommelsen.) Spot on. 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Hadde vært gøy med tall på hvor mange som ikke stemte på Biden fordi de ville ha inn Biden, men fordi dem ikke ville ha Trump. Men det er vel ganske vanskelig.. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 aklla skrev (4 minutter siden): Hadde vært gøy med tall på hvor mange som ikke stemte på Biden fordi de ville ha inn Biden, men fordi dem ikke ville ha Trump. Men det er vel ganske vanskelig.. Vi kan i hvert fall anta at alt det som er over forventet demokratisk turnout er stemmer mot Trump, så minst 7%. Så er det jo en hel del som stemmer bittert på demokratene i alle valg, så det faktiske nummeret er mye høyere. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 aklla skrev (1 minutt siden): Hadde vært gøy med tall på hvor mange som ikke stemte på Biden fordi de ville ha inn Biden, men fordi dem ikke ville ha Trump. Men det er vel ganske vanskelig.. Kan vel bli gjort litt som meiningsmålinger. Stikk prøver av Biden velgere. Men heilt einig. Hadde vært interessant. Trump og hans velgere, valgte seg sjøl ut i stor grad. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 aklla skrev (1 minutt siden): Hadde vært gøy med tall på hvor mange som ikke stemte på Biden fordi de ville ha inn Biden, men fordi dem ikke ville ha Trump. Men det er vel ganske vanskelig.. Det er mange som har stemt på Biden, men samtidig den republikanske kandidaten til huset eller senatet i sin delstat. Det tenker jeg sier en del. Vil nok komme litt fin statistikk og ekspertuttalelser på dette etterhvert – Trump er nå tilbake i det hvite hus, etter en runde golf. 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg