Snikpellik Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Et par republikanere har kommet med gratulasjoner til Joe Biden og Kamala Harris, men ikke mange. Endret 7. november 2020 av Snikpellik 8 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Tåkefyrste skrev (5 minutter siden): Nei jeg skjønner at det handler mest om penger og makt, men ikke fortell meg at de på noen måte blir misfornøyde med å bli kvitt Trump. Ikke penger og makt heller. Van Jones er mer inne på hva dette betyr for dem. Endret 7. november 2020 av xRun 4 Lenke til kommentar
tacofredag Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Gratulerer til Biden! Håper Trump nå kan innrømme nederlaget! Blir imponert om avskjedstalen hans blir bare i nærheten av hva John McCain hadde etter tapet mot Obama i 2008! https://www.youtube.com/watch?v=v5Mba8ncBso 3 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 7 minutes ago, Tåkefyrste said: Nei jeg skjønner at det handler mest om penger og makt, men ikke fortell meg at de på noen måte blir misfornøyde med å bli kvitt Trump. Samtlige oppegående mennesker på denne kloden er glade for å bli kvitt Trump, så akkurat det har lite med BLM å gjøre. 9 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 3 minutes ago, Zork said: Samtlige oppegående mennesker på denne kloden er glade for å bli kvitt Trump, så akkurat det har lite med BLM å gjøre. Fin måte å avskrive de titalls millioner som stemte Trump. Tåpelig å skrive noe slikt. Statistisk sett er det masse oppegående mennesker blant dem. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) 3 minutes ago, Tåkefyrste said: Fin måte å avskrive de titalls millioner som stemte Trump. Tåpelig å skrive noe slikt. Statistisk sett er det masse oppegående mennesker blant dem. Er nok ikke direkte Trump de stemte på, men på at de ønsket seg republikansk styre av nasjonen. Snakker da om flertallet av de som stemte for republikanerne (Trump), og ikke de små gruppene av hissige klanmedlemmer. Endret 7. november 2020 av G 3 1 Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 (endret) Tåkefyrste skrev (6 minutter siden): Fin måte å avskrive de titalls millioner som stemte Trump. Tåpelig å skrive noe slikt. Statistisk sett er det masse oppegående mennesker blant dem. There are three kinds of lies: lies, damned lies, and statistics. Edit: For å utdype, påstanden var at alle oppegående burde være glade for å være kvitt Trump. Det inkluderer nok overraskende mange republikanerne også. Du kan ikke uten videre si at alle republikanerne er Trumpsupportere og dermed misbruker du statistikk Endret 7. november 2020 av nirolo 4 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 G skrev (Akkurat nå): Er nok ikke direkte Trump de stemte på, men på at de ønsket seg republikansk styre av nasjonen. Det er mye riktig i det. Vi ser at de republikanske kandidatene til huset og senatet har gjort det ganske bra. I noen stater har mange flere stemt på den republikanske kandidaten til huset eller senatet enn på Trump. 2 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Avlatsbrev skrev (47 minutter siden): Hva mener hun med "archiving"? At det ikkje skal bli gløymt. Er heilt einig med ho. Er mange som har masse å svare for. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Det er mye riktig i det. Vi ser at de republikanske kandidatene til huset og senatet har gjort det ganske bra. I noen stater har mange flere stemt på den republikanske kandidaten til huset eller senatet enn på Trump. Republikanerne gjør det bestandig sterkt i de lokale valgene. Her må demokratene ta igjen mye, håper de kjører på for de siste setene Lenke til kommentar
xRun Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 bshagen skrev (Akkurat nå): Slapp av litt a! Det er lov å godte seg litt over at Trump er ute Snart. De må også ha litt tid til å fumigere bygningen. 5 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Mitt Romney viser seg nok en gang som en hederlig politiker i det republikanske partiet. Ser man på han og John McCain og så snur man blikket mot den andre triste forsamlingen i partiet blir man ikke håpefull på landets fremtid. 5 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Tåkefyrste skrev (3 minutter siden): Og her mine damer og herrer har man den tolerante venstresiden. Er ein automatisk "venstresiden" om ein er voksen nok til å innsjå at Trump er ein barnslig, farlig og inkompetent tosk? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 1 minute ago, bshagen said: Slapp av litt a! Det er lov å godte seg litt over at Trump er ute Det må dere gjerne gjøre, men å si at alle som stemte Trump er idioter og bør umyndiggjøre viser egentlig bare en forakt for mennesker med andre meninger enn seg selv. En mentalitet som ble veldig synliggjort etter at Trump ble president, og som er en skikkelig uting, som ikke har annet godt for seg enn å skape splittelse. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 God stemning på Lafayette Square utenfor White House - samme sted president Trump beordret å fjerne fredelige demonstranter og journalister med makt og tåregass i sommer, slik at han kunne ta et bilde hvor han holdt bibelen opp ned foran kirka. 1 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Å hjelpe meg for en munter gjeng. Lykke til. Lenke til kommentar
Populært innlegg nirolo Skrevet 7. november 2020 Populært innlegg Del Skrevet 7. november 2020 Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Å hjelpe meg for en munter gjeng. Lykke til. Takk! Jeg er kjempeglad for at Biden vant! 11 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Live nå: Sen. Chuck Schumer (D - NY) med pressekonferanse og respons til valgresultatet. 4 2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Sitat Trump skriver at mediene. - Vi alle vet hvorfor Joe Biden forhaster seg til å feilaktig framstille seg selv som vinneren, og hvorfor hans allierte mediehus forsøker så hardt å hjelpe ham: De ønsker ikke at sannheten skal bli avslørt, skriver Trump-kampanjen i en uttalelse. Det smalt fra rett kjeft du 5 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Tåkefyrste skrev (5 minutter siden): Å hjelpe meg for en munter gjeng. Lykke til. Takk. Er veldig munter om dagen. Dei barnslige trolla er litt tilbake under steinen dei eingang krøp ut fra, og litt integritet og rasjonalitet er gjenreist. 7 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg