Gjest Slettet-404071 Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Presidentvalget 2020 I år kjører vi egen tråd for valgnatten, og vi oppdaterer tallene etterhvert som natten går. Presidentvalget 2020 blir av mange skildret som et skjebnevalg for USA, i større grad enn tidligere valg. Kommer Trump til å få 4 nye år i det hvite hus, eller vil tidligere visepresident Biden ta over roret til USA? Kommer vi til å vite et resultat i løpet av natten, eller vil det dra ut i tid de neste ukene? De første resultatene ventes ved midnatt, og vi håper at dere følger oss. Det er ellers ikke for sent å komme med sin spådom for valget her: Du kan også følge valget her, direkte: VG: https://direkte.vg.no/presidentvalget-2020?wide=&utm_source=vgfront&utm_content=row-1 NRK: https://www.nrk.no/video/presidentvalget-i-usa---se-nrks-sendinger_e9429aef-8220-4ff2-a070-b82ad159862d TV2: https://www.tv2.no/v/1153546/ Dagbladet: https://www.dagbladet.no/video/se-na-hvem-blir-usas-neste-president/y1L5JT7M Godt valg! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) Blir du sittende oppe i hele natt og oppdatere, @Øystein ? 😅 Endret 3. november 2020 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 bshagen skrev (Akkurat nå): Blir du sittende oppe i hele natt og oppdatere, @Øystein 😅 Mellom slagene. 👀 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 I tillegg til valgsendinger og dekning i norske medier, er her noen valgsendinger fra nyhetskanaler i USA, Canada og andre, resultat-trackers etc. Noen av disse er i gang med valgdagsendinger, noen starter dekningen senere på kvelden. Flere kanaler og aviser med live dekning og valgdagssendinger: Spoiler 3 Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Her blir det nok litt swapping mellom CNN (valgsending starter 22.00) og norske kanaler, tenker jeg. Sitter klar med nybakter boller og diverse til påfyll gjennom valgnatten.. 🙂 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Gjetter, Biden vinner med 1 valgmann.. eller 11 valgmenn 2 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Overlegen seier til Biden er min spådom. Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Hun amerikanske dama på VGTV for et øyeblikk siden var jo fullstendig Obama-frelst og sa masse greier som overhodet ikke stemte og ga ham all kreditt for alt som har skjedd av økonomisk opptur etter finanskrisen 🤪 Om vi da ignorerer at reallønnsvekst osv. står på stedet hvil. Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 12 minutes ago, SilverShaded said: Her blir det nok litt swapping mellom CNN (valgsending starter 22.00) og norske kanaler, tenker jeg. Sitter klar med nybakter boller og diverse til påfyll gjennom valgnatten.. 🙂 Krystal og Sagaar går live om en 3-4 timer, følger nok dem mest. https://youtu.be/QTMmcseQ2s8 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 TRUMP 2020 🇺🇲🇺🇲 YEEAAH Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 BIDEN 2020 YEEEAAH 5 Lenke til kommentar
OrangeGiraffe Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Personlig tror jeg Biden kommer til å vinne, men her det står nå så gjør det meg heller lite om Trump faktisk vinner. Skaden er allerede skjedd, og skaden blir jo utført av hans motstandere, men 99,99% av dem er ikke en gang klar over det. Om Trump vinner, så vet jo alle at han da aldri mer kan sitte lenger enn ut dén perioden, og at det så må bli et nytt ansikt inne på det ovale kontoret om 4 nye år. Jeg har inget for hverken eller av disse kandidatene, da det bare er så mye ekstreme og sinnsyke greier fra begge sider. De sinnsykt ekstreme individene på venstre siden har bare altfor høye forventninger til hva en president kommer til å utføre, og da vet man jo at slike individer har gitt opp på forhånd. De forventer at andre mennesker skal fikse deres liv, som om det er en selvfølgelighet. Rettigheter er én ting, og krav noe helt annet. Såklart er ikke alt idéelt over der, men skal man vise seg som bedre enn noen, så må man faktisk gjøre nettopp dét. Venstresiden er veldig mye værre - dét er mine oppriktige mening. Jeg blir bare kvalm rett og slett. VI VIL HA, er inget motto jeg støtter hvert fall. Vi alle vet hvordan grådighet fungerer... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Tipper Biden vinner, men så dumme som amerikanerne er hadde jeg ikke blitt overrasket om de valgte Trump igjen 🤣 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) Tror at Trump vinner. Håper Biden vinner, men da er det slutt på Trump tråden, så for the lols (som kidsa sier) så håper jeg Trump vinner. Utenom det så håper jeg Biden vinner, men blir ikke som sagt overasket om Trump vinner. Endret 3. november 2020 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
madmats Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Det er vel ikke et åpent spørsmål om vi kommer til å få en avgjørelse iløpet av valgnatten? Trodde det var ganske klart at det er for mange vippestater hvor det er så uhørt mange poststemmer som må telles at det kommer til å ta flere dager om ikke uker før alt er klart. Dette blir jo veldig underkommunisert i media, og det er jo ikke så rart siden alle mediene ønsker jo at det skal fremstå som en valgthriller slik det har vært ved tidligere valg.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Er ikke så begeistret for Trumps holdning til NATO, bortsett fra det så er jeg egentlig ganske likegyldig. Jeg bor ikke i det der landet. Det blir ikke min president uansett. Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Sitat Vermonts guvernør Phil Scott har fortalt journalister at han stemte på Joe Biden. Han er dermed den første sittende republikanske guvernøren som offentlig støtter demokratenes kandidat. My man 👍 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Phil Scott (R-VT) stemte på Joe Biden. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Håper på at trump vinner, kun for at MSM blir rævkjørt. Bortsett fra det så håper jrg at biden vinner valget overall 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg