John Kr Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg er også interessert i et slikt program. Bra du tok opp dette Jabbala Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ja i de siste drivrne til nvidia og ati, er det. Men det nytter ikke om driveren støtter det, du må også ha en sensor innebygget. Om det er det på ditt skjermkort, vet eg ikke. Er ikke det på mitt, men eg har bare GF2. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har dere Asus skjermkort så kan dere laste ned Asus SmartDoc. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har ikke ASUS, men Hercules R 9800 Pro. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Jaja nå ble jeg skuffet . Hadde vært greit å vite tempen på skjermkortet mitt før og etter overklokking . Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har et R9600XT, hva gjør jeg for og skjekke temp? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det gjør det på mitt Gainward 5900 FX kort. Der viser nvidia driverene både kjernetemperatur på gpu og omgivelsetemperatur. Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det gjør det på mitt Gainward 5900 FX kort. Der viser nvidia driverene både kjernetemperatur på gpu og omgivelsetemperatur. Hvor går du for å finne dette? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det er jo en ting som man vil vite ,men det er langt ifra alle kortene som har slike sensorer.. kan bare gaa tilbake til ASUS sine pure og deluxe versjoner.. der var det deluxe versjonene som hadde intern sensor for og lese av hastigheten. Har dog ikke kjennskap til hvilke programmer som leser av. Har selv et slik termometer. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg er også interessert i et slikt program. Bra du tok opp dette Jabbala Det var det absolutt ikke. Programvare diskuteres under programvare, ikke "annet om hardware". Btw, et slikt program vil være helt meningsløst da det ikke er en temperatursensor på skjermkortene. Ønsker du å måle temp, legg en cputempmåler ved gpukjernen. End of discussion. Lenke til kommentar
nosto Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) [ rivatuner Endret 4. januar 2004 av nosto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå