Kryptodebunker Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Ikke rart du fikk dårlig fps når ray tracing var påslått nei. Lenke til kommentar
lintho2 Skrevet 24. november 2020 Forfatter Del Skrevet 24. november 2020 3 hours ago, iknutis said: Jeg har nesten samme oppsett som du, Ryzen 5 3600, 3200mhz ram og RTX3070. Har også 34" skjerm med g-sync, kjører 3440x1440 og i retail ligger jeg på 90-110FPS til vanlig, med grafikken på 10 og MSAAx4. Dersom du laster ned gpu-z kan du poste et innlegg her med tallene fra skjermkortet ditt, så kan vi sjekke om det er temperatur eller klokkehastigheter eller noe annet som forårsaker det. Kan også være et godt tips å fjerne gamle nvidia-drivere og innstallere på ny. Testet grafikk på 10 med MSAAx4 nå og ligger på følgende - dette virker jo decent? Her hadde jeg ikke slått av noen programmer. Hadde åpent visualstudio x 2, og litt annet tjafs. og her er screenshot fra gpu-z Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 På gpu-z: velg fanen med Sensors, det er der du har temperaturer etc. Men nå har du mer normale tall ser jeg ja. Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Når du nevnte RT i Wow måtte jeg nesten sjekke i går: og jeg har også RT på High. Det forklarer nok at jeg også opplever ned mot 60FPS til tider, selv om spillet ellers oppleves som lettdrevent. Har ikke testet med RT avslått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå