e_rik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg skal kjøpe meg waterchill om en ukes tid og har tenkt og skjære hull i taket på kabinettet og feste radiatoren der men jeg lurer på om det følger med en radiatorgrill med waterchill settene? Og om det er fester på radiatoren som går an og bruke for og feste den i taket? Om det ikke følger med en radiatorgrill går det an og bruke denne? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Om det ikke følger med en radiatorgrill går det an og bruke denne? Ja. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Har du prøvd? Vet du helt sikkert om den passer? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Eg er dønn sikker på at hola i radiatoren passar, men eg er usikker på gjengestørrelsen på skruane som følger med. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Får vel bare kjøpe og prøve Den var jo ikke så dyr at det gjorde noe da. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Eg er dønn sikker på at hola i radiatoren passar, men eg er usikker på gjengestørrelsen på skruane som følger med. På min fulgte den også med 8 korte skruer så jeg kunne bruke en mutter e.l. Edit: 8 skruer, jeg har 240 Endret 3. januar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det følger ikke med noe grill til waterchill, og ja den grillen du henviser til passer. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Ok takk for hjelpen, da bestiller jeg waterchill og en sån grill til neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå