knutinh Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Yttringsfriheten gir deg ikke rett til å plage folk på privat eiendom. Du kan trykke Muhammed karikaturen, du kan stå med plakater av den på torget. Men du kan ikke tvinge folk til å se den for å provosere ved å teipe den på en moske. Det er utrolig barnslig og kun folk uten sosiale antenner gjør slikt. Argumenterer du mot det jeg sa? -k Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Vi vet alle hva som skjer om en står med plakater av Muhammed på torget... Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 debattklovn skrev (5 minutter siden): Vi vet alle hva som skjer om en står med plakater av Muhammed på torget... Ja, du blir våt og kald. I alle fall i Bergen. 1 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Just now, Red Frostraven said: Ja, du blir våt og kald. I alle fall i Bergen. Ehm.. Vi vet at man kommer til å bli angrepet av pro-islamske voldsmenn. Våt og kald er det minste av ens bekymringer. 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Åh. Du har prøvd..? Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Nei, jeg har ikke prøvd. Dessverre har jeg begrenset med blod, og jeg vil gjerne holde det på innsiden av kroppen. Her er en som prøvde, med politibeskyttelse: 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 Kilde på at han stilte seg opp og holdt en tegning av muhammed på torget før han ble slått..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå