Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
debitkort?

øøhh

Debittkort=(de fleste) minibankkort=trekkes direkte fra konto med en gang.

Kredittkort=får regning i posten som du skal betale, opp til 45 dager etter at du kjøpte varen=trekkes ikke direkte fra konto.

Nei, man trenger ikke kredittkort for å handle på play.com. Ja, man trenger et eller annet kort for å handle på play.com.

Endret av svas
Lenke til kommentar

CD-WOW har silkepris på noen av The Simpsons/Futurama/Family Guy-boksene. Fordelen her er at hvis du bruker URLen cd-wow.fm kan du få prisene oppgitt i NOK, man slipper dermed å gamble med Tollvesenets uberegnelige satser. Har bestilt en del og fikk den første Simpsons-boksen i posten i dag. A-Post sendt fra Sverige, ingenting å klage på. :thumbup:

EDIT: Glemte en bindestrek i urlen. :blush:

Endret av Yallis
Lenke til kommentar
ARGH! Tollsatsene som gjelder i neste uke, gjør att futurama dvd'ene koster 202 kroner... Noen som tror dette går gjennom? Eller må jeg betale 24 % ekstra, pluss 70 kroner per dvd, takket være disse usle kronene... :(

Gjentar det jeg skrev på forrige side:

DVD.CO.UK har Simpsons og Futurama-settene til GBP14.99 (NOK189, dagens kurs), og 2 pund frakt. Ja, det blir ett pund (NOK12.60) dyrere totalt, men selve bokse blir godt under mva-grensa.

Noen av settene er også tilgjengelig hos CD-WOW til NOK180, men ikke alle. OBS! CD-WOW belaster ved bestilling, ikke ved utsending.

Lenke til kommentar

Denne tråden går i sirkler. Det meste folk lurer på etterhvert har blitt besvart før. Jeg bestilte hos dvd.co.uk, faqen deres ga ikke klart svar på om de sendte pakkene hver for seg, men jeg regnet med at de gjorde det ettersom det står oppgitt to pund per pakke. Dessuten bør et profesjonelt firma som handler med norske kunder være obs på dette problemet. Det gjenstår dog å se.

Lenke til kommentar

Få Play til å notere fraktpris på pakken

Jeg sendte en mail til Play.coms "Suggestions-mailboks" og fikk svar

Hi there,

Thankyou for your email.

We have put your suggestion forward to the relevant department. They will investigate into this idea and will add the request to the website if we decide to do it.

We hope this is of help.

Kind regards

Play

This email and any files transmitted with it are confidential and

intended solely for the use of the individual or entity to whom they

are addressed. Please notify the sender immediately by e-mail if

you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail

from your system.

Any views or opinions presented in this email are solely those of

the author and do not necessarily represent those of the company.

Finally, the recipient should check this email and any attachments

for the presence of viruses. The company accepts no liability for

any damage caused by any virus transmitted by this email. DD -

----- Original Message -----

From: KriB

To: Graham Murfitt

Sent: Wednesday, March 24, 2004 11:28 PM

Subject: Suggestion

At first I want to thank you for an excellent site with prices that are generally uncomparisoned by any of the competition.

I am sure you have received this suggestion before but it would be invaluable for us Scandinavian purchasers if you could mark packages you ship here with specified shipping and item cost. We could then buy more expensive items since the shipping doesn't go toward the custom min. limit.

So a simple label on the package stating shipping costs are for instance 3 £ would make the shipping to Norway, my home country easier and enable me to buy the items that are just on the limit which is 200 NOK.

I know that you have shipping costs, so an invoice/label stating it would be great.

I am looking forward to your reply and hope you can do this small change for faithful Scandinavian customers.

Best wishes

KriB

Så jeg oppfordrer alle til å gjøre det samme, slik at de skjønner det er interesse for det og at det vil generere mye salg :thumbup:

Endret av KriB
Lenke til kommentar

Vel...

Det er ikke akkurat så sinnsykt hemmelig, da.

De skriver det bare for å kunne saksøke ræva av deg hvis du offentligjør forretningshemmeligheter som du har fått i egenskap av å være samarbeidspartner e.l.

Lenke til kommentar

Apropos mailer osv: Sendte mail fra dvd.co.uk angående hvorvidt de sender enkeltvis eller en samlet pakke:

It depends on the price of the items. DVDs under £18 are sent from our

Jersey depot. One package cannot exceed a total price of £18 from our jersey

depot. So one DVD of £13.99 will be in one package but two at £6.99 will go

in one package aswell. Any single item over £18 will be sent from our Oxford

depot. More than one item from Oxford will be sent in the same package.

Dette sendes i enkeltpakker altså (forresten ingen "confidential"-melding denne gangen...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...