AndVorD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har lastet ned og installert/av-installert RealPlayer flere ganger nå. Det jeg hadde installert sluttet plutselig å fungere, og som dere skjønner har det ikke nyttet å installere det på nytt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 RealPlayer er noe herk. Jeg ville aldri installert noe software fra Real på min maskin. Er en god del brukere som ikke liker dem, sjekk f.eks denne: http://www.dack.com/suck/archives/00000014.html Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Som et alternativ kan du bruke Media Player Classic med RealAlternative. Har ikke forsøkt det selv, men det skal visst fungere flott! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Takke gud for at PCen din er naturlig imun mot møkka software fra real...det bør du gjøre!! Jeg tror din PC bør sendes til studering så vi kan avle frem flere slike maskiner!! AKIRA Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hva er det dere har så mye imot RealOne Player? Dette minne jo om en Linux vs Windows diskusjon. Hjemme hos meg er det 4 pcer og alle bruker RealOne som første media-avspiller, og ingen har hatt noen problemer. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg har ikke så mye imot real som jeg har imot måten de driver buisness på. For en nybegynner er det så å si umulig å finne den gratis nedlastbar playeren, når du først har instalert den så får du masse ekstra software som "liksom" skal gjøre tjenesten bedre, men som bare er skjult promoteringssoftware så de er sikker på at du bare skal bruke dem sin player for evig og alltid. Og real video/lyd har elendig kvalitet i forhold til andre ting..som feks QT. Til MP3 holder jeg meg til winamp!! Real har pådratt seg blandt oss "erfarne" brukere som tvilsome, dårlige og utrolig slitsome å bruke. AKIRA Endret 4. januar 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Akkuratt nå bruker jeg RealOne i signaturen min (musikk fra Amazon), siden valget stod mellom den og WMP. Burde jeg skifte til WMP da, mener "ekspertene"? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 For meg var det ikke noe problem å laste ned den gratise versjonen av RealOne, heller ikke for enkele av vennene mine som ikke kan nesten noe data. Eneste negative med RealOne er at hvis du ripper med den så blir det .ram. Ellers så er det bare positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå