NorsknRev Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Denne "humorserien" hadde premiere på NRK på lørdag, og fikk totalslakt i VG. Har noen sett den? Hva synes dere? Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Skrudde av før det var gått 10 minutter. Synes iallfall de 10 første minuttene var elendig og det finnes så mye annet å se på. Hele sammensetningen av folk og hele greia virka så utrolig "korrekt" og kjedelig. ikke noe jeg vil bruke min tid på iallfall. 3 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 Side om side er mye bedre og Solsidan er bedre enn Side om side igjen. 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 8. november 2021 Forfatter Del Skrevet 8. november 2021 Jaggu ble det ikke en sesong 2! Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 Bäcker skrev (8 minutter siden): Jaggu ble det ikke en sesong 2! Det flotte med TV; streaming og denslags er at man ikke er nødt til å se på hvis man ikke liker det Jeg har forøvrig ingen idé om hva Familien Lykke er. Norske situasjonskomedier er som regel så klein at det er vanskelig å se på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå