Thlom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Røyk er ikke tøft lenger Røk har aldri vært tøft min venn Joa, på 50 og 60-tallet så var røyk tøft, dem som ikke røyket ble antatt for å være "pingle"....men det er ut nå!!! Ironisk at du da har en tegneseriefigur som er kul bl.a. fordi han røyker i avataren din da Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er det kun svake mennesker som gjør!! I second that! Da er det mange svake mennesker rundt meg De skal få grise bank Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har desverre ikke klart å slutte, men med nye tobakkspriser må jeg vel... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har desverre ikke klart å slutte, men med nye tobakkspriser må jeg vel... Ta turen til Sverige i ny og ne. da ordner det seg Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Har desverre ikke klart å slutte, men med nye tobakkspriser må jeg vel... Ta turen til Sverige i ny og ne. da ordner det seg sverige er tingen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå