vihovde Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg sluttet etter mange år å røyke til Nyttår og klarer meg faktisk meget bra uten , men må innrømmet at det er litt "sug" igjen. Har du klart deg ? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ja, jeg sluttet å røyke til nyttår for 6 år siden. Har klart meg bra. Det var ganske tøft til å begynne med, men det gikk bedre etterhvert. Nå savner jeg det ikke i det hele tatt lenger. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Røyk er ikke tøft lenger Det er ut Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 har hørt av flere at å trappe ned er tull, eneste måten du kan klare å slutte på er å kutte tvert.. røyker forresten ikke og har aldri gjort det Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Røyk er ikke tøft lenger Røk har aldri vært tøft min venn Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Røyk er ikke tøft lenger Røk har aldri vært tøft min venn Nei røyking har aldrig vært inn/tøft... Endret 3. januar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har aldrig røyka ikke jeg heller Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Jeg har ikke startet. Tok meg en sigar på nyttårsaften da. Må da være lov det? Edit: Nyttårsaften er vel i ett ord det...? Endret 3. januar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Røyk er ikke tøft lenger Røk har aldri vært tøft min venn Joa, på 50 og 60-tallet så var røyk tøft, dem som ikke røyket ble antatt for å være "pingle"....men det er ut nå!!! Folk røyket før fordi 1.det var tøft og 2.fordi de ble avhenngi! +de visste ikke farene ved å røyke! men nå som alle vet at det er farlig å røyke, og at det står på pakken "smoke can kill you", så er det bare dumt at folk røyker! Men sikkert vansklig å slutte å røyke, ikke vet jeg, har aldri røyket før Lenke til kommentar
sull Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 man blir fysisk avhenging av røyk etter 7 års regelmessig røyking tror jeg... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har ikke startet. Tok meg en sigar på nyttårsaften da. Må da være lov det? Edit: Nyttårsaften er vel i ett ord det...? Ja, sigar på nyttårsaften må til. Selv har jeg aldri røkt sigaretter, men en sigar eller to i festlig lag tar jeg gjerne. Nyttårsaften er i ett ord Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det gjorde jeg Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har ikke sluttet, og kommer ikke til å slutte ! Nekter å la meg presse av politikerene til å slutte å røyke (les: 160 kroner pakka). Skal vurdere å slutte den dagen de innser at høye priser ikke er løsningen (altså tvang ikke er løsningen) Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har alldri røykt. Det er det kun svake mennesker som gjør!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er det kun svake mennesker som gjør!! I second that! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er det kun svake mennesker som gjør!! I second that! Svake mennesker.... hahaha noe så lame! Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er viljesterke mennesker som røyker. De svake gir opp før de kommer i gang - de klarer ikke holde ut alle de fysiske ubehagene som røyking medfører. I tillegg klarer de ikke prioritere slik at de alltid har penger til røyk, de bruker kapitalen opp på all mulig visvas. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er lett og slutte , såpas viljestyrke må man ha . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå