Mattson94 Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Hei, jeg meldte meg på en konkurranse der jeg kunne vinne et produkt til en verdi på 2500kr. Tirsdag forrige uke så blir jeg oppringt av de som holdt konkurransen, de forfalte meg at min e-post ble trukket ut til å få en rabatt på produktet. Jeg forstod det sånn at da var konkurransen ferdig, og jeg hadde ikke vunnet noen ting. Tenkte det da var helt greit å kjøpe ut denne da jeg fikk 1000kr rabatt hos de. Dagen etterpå ser jeg at konkurransen fortsatt annonseres for, og da ser jeg at konkurransen ikke er ferdig før 2.11.20. Er ikke dette veldig kynisk av de? Og er det i det heletatt lov å gjøre det på denne måten? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Står vel enelleranna plass med liten skrift at det er innafor, evt. at det ikke er utafor - for å si det sånn. Kunne du kanskje gi noe info om hvilken konkurranse dette er snakk om? Har du sjekket markedspris på produktet det er snakk om - om det er et reélt avslag. Jeg tenker at dersom det er snakk om forbrukerelektronikk med markedsverdi > 5kkr så kan det være skummelt dersom objektet anses som "premie" mhp. garanti/reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå