torbjornhb Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 (endret) Hei. Hei har null peiling på spillkonsoller, men har planer om å kjøpe en konsoll til en barneavdeling på et sykehus i nærheten (hvis jeg får lov). Det jeg lurer på er hva slags Xbox eller PS jeg bør velge for at den kan brukes med spill som kjøpes fysisk i butikk, altså lettest mulig for avdelingen å kjøpe spill senere. Tar gjerne imot tips får både Xbox og PS. Vil denne fungere? https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoll/xbox-one-konsoll/61774/xbox-one-s-1-tb-star-wars-jedi-fallen-order-spillpakke-hvit# Endret 1. november 2020 av torbjornhb 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Yes skal funke fint den. Bare å putte inn spill å spill i vei. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 1. november 2020 Forfatter Del Skrevet 1. november 2020 MrLuni skrev (3 minutter siden): Yes skal funke fint den. Bare å putte inn spill å spill i vei. Takk 🙂. Tips til spill som egner seg til kids uten at det blir kaos? Og er det best med trådløs, eller kablet kontroll? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Det er nok enklest for sykehuset at det er kablet. Slipper å bytte batteri. Spyro, Sonic, Minecraft... Mange gode spill til barn i alle aldre. Er bare å spør på elkjøp elns så får du tips. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå