Jakobk Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 266 - 271 Har ikke satt meg godt nok inn i politikken i USA til å ha noen formening om hvilke stater hvem vil gjøre det godt i,(utenom noen få) så deler kun min lille spådom Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 bshagen skrev (8 minutter siden): Jeg tror dette blir en triller, men håper på Biden tilslutt Dette er altså 279 - 259, ikke 258 Hvorfor 259, ikke 258? (Det finnes jo faktisk en teoretisk mulighet for 269-269). Ellers tror jeg du får alt rett, bortsett fra Michigan. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Vaniman skrev (2 minutter siden): Hvorfor 259, ikke 258? (Det finnes jo faktisk en teoretisk mulighet for 269-269). Ellers tror jeg du får alt rett, bortsett fra Michigan. Magefølelse, ikke noe annet :=) Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 bshagen skrev (13 minutter siden): Magefølelse, ikke noe annet :=) Men jeg forstår ikke hvorfor du skrev at det skulle være 259 valgmenn til Trump. Men du står oppført med 258. Hvor kommer den ene fra? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) Vaniman skrev (6 minutter siden): Men jeg forstår ikke hvorfor du skrev at det skulle være 259 valgmenn til Trump. Men du står oppført med 258. Hvor kommer den ene fra? Maine. Men godt mulig jeg har misforstått prosessen her nå Endret 3. november 2020 av bshagen Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Åja, nå ser jeg det. Trump får 1 valgmannsstemme i Maine. Biden 3. Da forstår jeg. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) Tipper noe slik, men det er bare magefølelsen. Men jeg er ganske sikker på at det blir relativt jevnt, og jeg begynner å bli mer sikker på Biden-seier enn Trump, (tidligere år trodde jeg det motsatte mener jeg å huske), men tørr ikke håpe.. Endret 3. november 2020 av GiaMahan Håper jeg fikk det til nå.. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Live valgdekning: Valgsendinger fra flere nyhetskanaler i USA, Canada m.fl, resultat-trackers etc. Noen av disse er i gang med valgdagsendinger, noen starter dekningen senere på kvelden. Flere kanaler og aviser med live dekning og valgdagssendinger: Spoiler 2 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 @xRun Du står virkelig på i dette forumet! Takk! +1 2 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Føler ikkje at eg har fulgt med godt nok nå i innspurten. Men kan jo synse litt. https://www.270towin.com/maps/vLy9A Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Maabren skrev (4 minutter siden): Føler ikkje at eg har fulgt med godt nok nå i innspurten. Men kan jo synse litt. Så du tipper et landslide til Trump? 1 Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) Før corona tror jeg Trump hadde vunnet med grei margin, men etter Corona håndteringen og at økonomien gikk til helvete så er jeg rimelig sikker på Biden seier. Endret 3. november 2020 av .berZerk Lenke til kommentar
delfin Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 1 hour ago, .berZerk said: Før corona tror jeg Trump hadde vunnet med grei margin, men etter Corona håndteringen og at økonomien gikk til helvete så er jeg rimelig sikker på Biden seier. Tipper Florida i alle fall blir rød. Denne var interessant; stemmer i Florida avgitt i dag (ikke forhåndsstemmer): Nesten dobbelt så mange stemmer fra republikanere så langt... Dax vs Dow: Jeg sier ikke at du påstår at det er Trump sin feil at økonomien gikk til helvete, men i den grad den gjorde det, så gjorde den det samme i Europa... Jeg vil ikke dra tråden off topic, men jeg tror amerikanere er oppegående nok (?) til å ikke klandre Trump for økonomien, som tross alt har vært sterk under Trump frem til pandemien. Jeg tror også Biden har langt flere "sofavelgere" så det blir nok nye nærmere enn media håper på 🙂 Det morsomste blir helt klart gjenvalg av Trump. Det hadde vært mer chill om det blir Biden, så jeg slipper å lese om at Trump har fått en skje ekstra med iskrem i nyhetene hver dag i fire år til.... Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) Edit: Tipper den siste i Maine også blir blå, dvs 330-208 Endret 3. november 2020 av nirolo Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 -Biden vinner, men jeg tror han vinner hvertfall noe knappere enn prognosene tyder på. -Tror nesten alle statene som står som "toss up" vil gå til Trump. -Trump kommer til å innrømme nederlag -Det blir ikke noe blodbad. Jeg tipper Biden vinner 291-232 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Dette er absolutt et corona og økonomisk referendum, og der står ikke Trump sterkt. Aksjemarkedet går så det suser mens Fed og Kina pumper inn penger. Men gjennomsnittsamerikaneren er fullstendig kjørt økonomisk. De har ikke hatt reallønnsvekst på mange tiår. Så en poll som sa at færre enn 6% av amerikanerne tror barna deres får en bedre fremtid. Det er katastrofale tall man ikke har sett siden depresjonen eller "krigen" (altså andre verdenskrig). Og da bytter man gjerne president uansett. Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Thorny skrev (4 minutter siden): Jeg tipper Biden vinner 291-232 Tror du mangler 15. Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Just now, nirolo said: Tror du mangler 15. Ja +/- 15 til 20 poeng. Eller må man være helt nøyaktig? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 nirolo skrev (1 minutt siden): Tror du mangler 15. Ser ut som du mangler en selv Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Thorny skrev (Akkurat nå): Ja +/- 15 til 20 poeng. Eller må man være helt nøyaktig? Selvsagt må det det, hvis ikke er det jo ikke noe moro med tippekonkurranser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå