jonic123 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Hei Jeg bestilte skjermkort ved lanseringen av RTX 3070. Det viser seg nå at jeg får tilsendt både ASUS GeForce RTX 3070 DUAL OC og Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE. Da er spørsmålet mitt, hvilket skjermkort bør jeg velge? Kompetansen min stopper ved at jeg ser det ene kortet har 2 vifter, mens det andre har 3... For øvrig har jeg bestilt følgende deler: Fractal Design Define C Gigabyte x570 Aorus Elite Gigabyte Aorus P850W 80+ AMD Ryzen 5 3600x Corsair Vengeance lpx ddr4 3600mhz 16 gb WD SN750 1TB M.2.SSD Enkelte deler er valgt ut fra tilbud som har vært. Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Ville valgt Asus kortet om en skal basere seg kun på spec's. https://www.asus.com/no/Graphics-Cards/DUAL-RTX3070-O8G/specifications/ Men siden du får begge hvorfor ikke teste begge og ta det du synes er best eller liker best? Dette forutsatt at salgstedet/ene vil ta i retur på gjenstander som er åpnet/brukt/testet på angrefristen. Ellers ville jeg lest noen reviews. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Hvis du har mulighet til å sende 3600x tilbake burde du gjøre det å heller vente på 5600 som kommer om få dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå