buffy88 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Er i gang med julegavehandelen. Så jeg har et lite spørsmål🙄 Gavekort på playstation store, er det noe man får bruk for hvis en spiller fortnite? Altså kan man kjøpe ting i spillet? Eller er playstation gavekort bare til å kjøpe spill🙈 Hilsen ikke-gamer🙈 Lenke til kommentar
bivalmsi Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 (endret) Man får absolutt bruk for det ja! Kan kjøpe kosmetiske tillegg i fortnite. Men om dette ikke faller i smak så kan jo mottakeren kjøpe seg noe annet han eller hun vil på Playstation store ☺️ det tror jeg hadde vært drømmegaven min da jeg var yngre. Endret 1. november 2020 av Gamer98 Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 1. november 2020 Forfatter Del Skrevet 1. november 2020 Gamer98 skrev (8 minutter siden): Man får absolutt bruk for det ja! Kan kjøpe kosmetiske tillegg i fortnite. Men om dette ikke faller i smak så kan jo mottakeren kjøpe seg noe annet han eller hun vil på Playstation store ☺️ det tror jeg hadde vært drømmegaven min da jeg var yngre. Supert! Da er de julegavene i boks😁 takk for hjelpen🙏🙏 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå