i-am Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 ! TELENOR I FULL GANG IGJEN MED ADSL ! Telenor kommer med STOR sannsynlighet til og starte med utbyggning av ADSL til HELE NORGE med FULL STYRKE innen kort tid :smile: (har dette fra uoffisielle kilder i Telenor) :wink: HURRA FOR TELENOR [ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-03-07 09:22 ] Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Ja hipp hurra... Hadde de gjort noe med hastigheten, særlig utgående så kunne jeg vært enig med deg i at de ruler. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 hmm...tror ikke så mye på det før de gir ut en pressemelding hvor de bekrefter det, og jeg vil aldri rope hurra for telenor så lenge de fremstår som de gjør nå... uansett så får jeg ikke tilgang til adsl før helt til slutt(2010-2020 eller.no) er jeg ganske sikker på, satser heller på tiscali(er det ike det dem heter da) toveis sattelitt. Har mere tro på det... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Yay. Veldig fint om det er sant. Venter bare på utbygging av linjene, så jeg kan skaffe meg NGT / Tiscali Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Uoffisielle kilder ? ... vet ikke helt hva jeg skal tro men ,, ;> Lenke til kommentar
amund Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 07:14, i-am skrev:! TELENOR I FULL GANG IGJEN MED ADSL ! Jeg ville bare si at jeg setter stor pris på folk som ikke roper til en hver tid. Om mulig, håper vi derfor at våre brukere kan skrive tittelen på tråden med små bokstaver. Når man skriver poster uten unaturlig bruk av store bokstaver blir man dessuten oppfattet som langt mer seriøs. Denne meldingen er ikke ment som et enkeltangrep, men en generell retningslinje som alle burde følge. Jeg tror de fleste forstår hvorfor man ønsker at brukerne ikke skal benytte seg av caps lock til enhver tid... Mvh, Amund Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Tror det når jeg ser det men er det sant skal jeg i alle fall beestille. Weee! Slutt på ISDN-dritt-linje :smile: Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hvorfor jubler jeg ikke ? hmm. Tror ikke på det der før de har byggd ut her. Uansett flytter jeg til Bergen snart, bye bye telenor. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg bruker ikke CAPS. jeg bruker Shift :smile: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 ...flytt til svergje alle som hra lyst på ADSL (det er ikke noe vits å vente på telenor!!) de ligger så extremt langt foran oss! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: win_xp skrev (2002-03-07 09:46):Jeg bruker ikke CAPS.jeg bruker Shift :smile: Hallo?ER du helt teit nå eller?:-? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 10:20, eunaas skrev:...flytt til svergje alle som hra lyst på ADSL (det er ikke noe vits å vente på telenor!!)de ligger så extremt langt foran oss! Vet det, men jeg vil gjerne bli boende der jeg bor. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Tror det heller ikke før jeg får se det... Men trenger det sårt! (Og har gjort det i mange år! Ett og ett halvt år minst!) Kan noen bekrefte i tilfelle NÅR det kommer...? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: eunaas skrev:...flytt til svergje alle som hra lyst på ADSL (det er ikke noe vits å vente på telenor!!)de ligger så extremt langt foran oss! Jeg har lyst på ADSL, men ikke så lyst at jeg flytter over til Söta Bror for å få det... Lenke til kommentar
espen_s Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 12:42, the_ruthless skrev:Kan noen bekrefte i tilfelle NÅR det kommer...? Er VELDIG vanskelig å fastslå når Telenor kommer med ADSL, for de lover at de skal bygge ut, stopper opp, lover igjen osv.... Tror ikke på Telenor før jeg har ADSL på maskinen selv! MVH Espen Lenke til kommentar
oxygen_zzz Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 jeg tror det heller ikke før jeg får se det asså.. sa de ikke noe for noen år siden, om at om noen år skulle hele norge ha adsl tilgjengelig? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei! Kom over ein artikkel på nettavisen.no der forbrukerombodet oppfordrer kunder som ikkje får bredbånd til avtalt tid,eller ikkje får den opp/ nedlastningsfarten som dei har krav på om å klage.. http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...=59&item=203908 Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Høy Ping Hastigheten Du Betaler For Fikk Du Aldri Telenor hipp hipp hurrahhhhhh for telenor som redda dagen Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Skulle likt aa tro dette.. jeg er saa dritt lei av forbannede isdn og 56k modem! blei forbanna naar jeg h0rte telenor ikke gadd aa bygge ut lenger. tror ****n meg ikke jeg kan faa adsl selvom de starter utbyggingen.. det har seg nemlig slik at der hvor jeg bor (nykirke, vestfold) er sentralen saan passe ny. men den st0tter ikke adsl. men ettersom den er saan passe ny tror jeg ikke telehor GIDDER aa bytte den ut!! forresten, hvor kan jeg sende klager til telenor? jeg vil ytre min sak. sikkert ikke bare jeg som vil ha ADSL der hvor jeg bor. det er faktisk ganske mange hus der (..som ligger tett i tett) Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 10:20, eunaas skrev:...flytt til svergje alle som hra lyst på ADSL (det er ikke noe vits å vente på telenor!!)de ligger så extremt langt foran oss! Alså....Svergje har jo BBB(bredbandsboligen) som dei har også klart å fått til Oslo,Trondheim og eg lurer på også Bergen.I norge er det kalt BB(Bredband.no)(syster selskapet til BBB alså). Desse gir ut 10mbps(up/dl shared(vill si viss du laster ned med 8mbps kan du laste opp med 2mbps)) for SAME PRIS, SOM DÅRLIGASTE LINJA hos Telenor. Viser berre kor Telenor snylter heile Noreg for penger! Håper BB for skikkelig utbyggelse til bygdene, då trur eg folk hadde vorte glad i Noreg då! =] Eg hadde vertfall vorte det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå