henrik_s Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hei! har problemer med GPRS, det funker ikke oppe i venstre hjørne er det ein sånnein etter manualen til min T610 betyr dette "GPRS er tilgjenelig" før idag var det ein sånnein og dette betyr "GPRS er tilgjenelig og kan brukes" og, en ting til. der det før stod "N Telenor" står det nå "Kun nødanrop", selv om eg har dekning. hva i hellsikken er galt? eg brukte jo WAP med GPRS tidligere idag Lenke til kommentar
flagger Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 kan du ringe med telefonen??? eller: vist du har kontant kort så virker ikkje gprs når du ikkje har pengar på kortet eller: du kan prøve og ta av og på mobilen også ta utav batteriet Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 fiksa det nå, skrudde mobilen av og på. har ikkje kontantkort. jeg kunne ringe og Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 fiksa det nå, skrudde mobilen av og på. har ikkje kontantkort. jeg kunne ringe og Det er vel ofte ett problem med at GPRS sessionen henger etter bruk, og forårsaker en del problem. Hadde ofte det problemet på T68i, men fikset seg alltid etter en liten "reboot" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå